زمان مطالعه: 1 دقیقه

تلاش بی نتیجه غواصان برای پیدا کردن جسد دختربچه ۸ ساله در محدوده زیار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مفقود شدن دختربچه هشت‌ساله در محدوده زیار خبر داد.
21 اسفند 1402
شناسه : 105062
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105062
128+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مفقود شدن دختربچه هشت‌ساله در محدوده زیار خبر داد.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مفقود شدن دختربچه هشت‌ساله در محدوده زیار خبر داد.

محمد شریعتی اظهار کرد: حادثه مفقود شدن یک دختربچه هشت ساله در محدوده روستای ده‌کرم زیار ساعت ۱۴:۱۵ روز گذشته( یکشنبه بیستم اسفند) به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و وجود احتمال غرق شدن این دختربچه در استخر کشاورزی، اکیپ امداد و نجات تخصصی غواصی از ایستگاه‌های شماره ۲۳ و ۱۵ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: استخر کشاورزی مذکور مساحتی حدود ۲ هزار متر مربع و عمقی ۶ متری داشته است و با وجود سرمای شدید آب و برودت هوا، عملیات جست‌وجو انجام شد.

شریعتی با بیان اینکه عملیات مذکور تا ساعت ۲۰:۰۰ ادامه داشت، اما جسد این دختربچه یافت نشد، خاطرنشان کرد: سالانه شاهد رخداد حوادث غرق‌شدگی افراد در استخرهای کشاورزی هستیم، از همین‌رو توصیه می‌شود کشاورزان و صاحبان این استخرها از حفاظ و فنس مناسب به منظور ایمنی‌بخشی اقدام کنند.

وی ادامه داد: گاهی اعلام می‌شود افرادی که در این استخرها غرق شده‌اند، مهارت شنا نیز داشته‌اند، اما با توجه به شرایط این استخرها و مواردی از جمله لغزنده بودن دیواره‌ها، امکان خارج شدن از استخرهای کشاورزی وجود ندارد و افراد پس از چندین ساعت تلاش، خسته و در آب غرق می‌شوند، از همین‌رو توصیه می‌شود افراد هیچ‌گاه وارد این استخرها نشوند و در صورت رخداد حوادث با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر