زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعتراف سارق جوان به ۱۰۰ فقره سرقت با خودروی پدر در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق جوانی که با خودروی پدرش مرتکب ۱۰۰ فقره سرقت شده بود، خبرداد.
19 اسفند 1402
شناسه : 104929
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104929
93+
بالا
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق جوانی که با خودروی پدرش مرتکب ۱۰۰ فقره سرقت شده بود، خبرداد.

  حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق جوانی که با خودروی پدرش مرتکب ۱۰۰ فقره سرقت شده بود، خبرداد.

سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو از خودروهای شهروندان در شرق  تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نیز نشان داد، مردی جوان در ساعات پایانی شب با یک خودروی تیبا در خیابان‌های خلوت تردد کرده و پس از شناسایی خودروهای شهروندان با  کج کردن در آنها، اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو کرده‌ است.

 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌ گام با بهره‌گیری شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت صاحب خودروی تیبا را در جنوب تهران شناسایی کردند. آنان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شده و او را هدف تحقیق قرار دادند.

ولیپور گودرزی  گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی منکر ارتکاب هرگونه جرم شده و مدعی شد که خودروی تیبا دست فرزندش بوده است. همین ماجرا کافی بود تا پسر جوان نیز بازداشت شود

وی با بیان اینکه با رصد های اطلاعاتی مشخص شد که سارق جوان در گذشته سرقت خودروی تیبا را به پلیس اعلام کرده بود تا به خیال خود رد گم کند، ادامه داد: متهم در ابتدا منکر جرم خود شد اما پس از مشاهده یکی از فیلم‌های صحنه جرم که چهره‌اش در آن مشخص شد چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و به ۱۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو با خودروی پدرش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه تعدادی  از اموال مسروقه نیز از مخفیگاه متهم کشف شد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید

کلمات کلیدی:
ارسال نظر