زمان مطالعه: 2 دقیقه

قاتل شهید هادی راستگو سرباز وظیفه در کوهستان به دام افتاد

مرد مسلح که در جریان درگیری خانوادگی، سرباز وظیفه کلانتری را به قتل رسانده بود، 3روز پس از جنایت درحالی‌که به کوهستان فرار کرده بود، دستگیر شد.
19 اسفند 1402
شناسه : 104902
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104902
235+
بالا
مرد مسلح که در جریان درگیری خانوادگی، سرباز وظیفه کلانتری را به قتل رسانده بود، 3روز پس از جنایت درحالی‌که به کوهستان فرار کرده بود، دستگیر شد.

حادثه 24 - مرد مسلح که در جریان درگیری خانوادگی، سرباز وظیفه کلانتری را به قتل رسانده بود، 3روز پس از جنایت درحالی‌که به کوهستان فرار کرده بود، دستگیر شد.

صبح روز سه‌شنبه 15اسفندماه به مأموران کلانتری12 یاسوج خبر رسید که در یکی از محله‌های شهر درگیری خانوادگی اتفاق افتاده و از پلیس درخواست کمک شده است. دقایقی بعد از این خبر گروهی از مأموران برای بررسی آنچه اتفاق افتاده، راهی محل حادثه شدند. آنها در آنجا مردی مسلح را دیدند که خشمگین بود و فریاد می‌کشید. مأموران او را به آرامش دعوت کردند اما او ناگهان با اسلحه‌ای که در دست داشت، شروع به تیراندازی کرد و یکی از گلوله‌های شلیک‌شده به سرباز وظیفه هادی راستگو اصابت کرد و موجب شهادت او شد. به‌دنبال این جنایت، مرد مسلح از آنجا گریخت و تلاش‌ها برای دستگیری او آغاز شد. هنوز به‌درستی معلوم نبود که او با چه انگیزه‌ای به‌سوی پلیس تیراندازی کرده و بعد از جنایت کجا گریخته است. با وجود این، تحقیقات برای دستگیری‌اش آغاز شد.

با گذشت 3روز از این حادثه در شرایطی که تحقیقات شبانه‌روزی پلیس ادامه داشت، مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد قاتل فراری به ارتفاعات کوه اشکر رستم، واقع در استان فارس گریخته است. در این شرایط بود که مأموران صبح پنج‌شنبه در عملیاتی غافلگیرکننده موفق شدند ضارب را دستگیر کنند. سرهنگ حمیدرضا اکبری، جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این‌باره گفت: بعد از دستگیری متهم، بازجویی‌ها از او آغاز شد و او به جنایتی که مرتکب شده، اعتراف کرد. به‌گفته سرهنگ اکبری، از متهم یک قبضه اسلحه جنگی ‌ام -یک که با آن دست به جنایت زده بود نیز کشف شد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر