زمان مطالعه: 2 دقیقه

تجاوز گروهی به یک توریست و بلاگر معروف جلوی چشمان همسرش

براساس گزارش منابع خبری، به تازگی یک توریست 28 ساله و بلاگری شناخته شده در هند تجاوز گروهی شده است.
16 اسفند 1402
شناسه : 104803
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104803
532+
بالا
براساس گزارش منابع خبری، به تازگی یک توریست 28 ساله و بلاگری شناخته شده در هند تجاوز گروهی شده است.

 حادثه 24 - براساس گزارش منابع خبری، به تازگی یک توریست 28 ساله و بلاگری شناخته شده در هند تجاوز گروهی شده است.

براساس گزارش منابع خبری، به تازگی یک توریست ۲۸ ساله و بلاگری شناخته شده در هند تجاوز گروهی شده است. برخی قربانی مذکور را برزیلی و عده‌ای دیگر وی را اسپانیایی معرفی کرده اند.

براساس گزارش یورونیوز، این گردشگر اسپانیایی حین سفر خود به دور دنیا با همسر خود، در هند مورد تجاوز گروهی قرار گرفته است. این حادثه در تاریخ ۱ الی ۲ مارس در منطقه دومکا هند، یکی از مناطق شناخته شده گردشگی این کشور رخ داده است.

به گفته خبرنگار یورونیوز، قربانی، به همراه همسر خود درحال سفر با دوچرخه به دور دنیا بوده و شبانه، گروهی نوجوان با ورود به چادر زوج، به طور گروهی به فرد قربانی تجاوز می‌کنند و پس از فرار به سمت یک گشت پلیس، زوج قربانی نجات پیدا کرده اند. لازم به ذکر است که هر دو زوج جراحت‌های سنگینی دریافت کرده و تحت درمان هستند.

تاکنون، نیرو‌های پلیس هند، حداقل ۴ نفر مظنون مرتبط با این جنایت را بازداشت کرده اند و به گفته مقامات امنیتی هند، تحقیقات برای یافت مظنونان بیشتر ادامه دارد.

از طرفی براساس گزارش الجزیره، فرد قربانی یک بلاگر شناخته شده برزیلی است که در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد. فرد قربانی در پست اینستاگرامی خود نوشت: آن‌ها (مهاجمین) ما را زدند و وسایل ما را دزدیدند. اما چیز بسیاری نزدیدند، زیرا هدف اصلی آن‌ها تجاوز به من بود.

الجزیره گزارش‌ها درباره نجات یافتن زوج مذکور توسط گشت نیروی پلیس هند را تایید کرد و نوشت: پس از نجات یافتن توسط گشت نیروی پلیس، زوج به بیمارستانی محلی منتقل شده و تحت درمان هستند.

بر اساس داده‌های اداره ملی سوابق جرم و جنایت، در سال ۲۰۲۲ روزانه به طور متوسط   نزدیک به ۹۰ تجاوز در هند یا بیش از ۳۱ هزار ۵۰۰ مورد تجاوز در سال گزارش شده بود. از طرفی دیگر، قربانی‌ها به علت تابو بودن این مسئله نمی‌توانند به راحتی درباره جنایت‌های جنسی صورت گرفته صحبت کنند و همین مسئله باعث شده تا تجاوز و آزار و اذیت جنسی علیه زنان، به یک مسئله عادی در هند تبدیل شود.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر