زمان مطالعه: 3 دقیقه

دردسر سرقت موادغذایی برای دو سارق بدشانس

دو سارق بدشانس در اولین سرقت خود از یک سوپرمارکت،شاگرد مغازه را تا یک قدمی مرگ برده بودند و در دادگاه کیفری محاکمه شدند.
15 اسفند 1402
شناسه : 104690
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104690
72+
بالا
دو سارق بدشانس در اولین سرقت خود از یک سوپرمارکت،شاگرد مغازه را تا یک قدمی مرگ برده بودند و در دادگاه کیفری محاکمه شدند.

حادثه 24 - تحقیقات پلیسی در این پرونده از سال گذشته و پس از انتقال پسر ۲۵ ساله به نام هومن به بیمارستانی در غرب تهران آغاز شد.‌ روی بدن او آثار جراحت و ساییدگی وجود داشت.

هومن در تحقیقات گفت: شاگرد یک مغازه سوپرمارکت در جنت‌آباد هستم. حدود ساعت ۱۲شب دو پسرجوان وارد مغازه شده و مقدار زیادی موادغذایی داخل کیسه ریخته و به جای این‌که سمت صندوق بیایند به سمت در مغازه رفتند. مطمئن شدم سارق هستند و به دنبال‌شان رفتم. سوار یک خودروی پراید شدند تا فرار کنند که به ماشین آویزان شدم تا مانع فرارشان شوم. آنها چند‌متری مرا روی زمین کشیدند و بعد از محل دور شدند. اهالی با اورژانس تماس گرفته و مرا به بیمارستان انتقال دادند.
مأموران، تحقیقات دراین باره را آغازکرده و بعد ازیک هفته، دو سارق ۲۳ و۲۴ ساله به نام‌های بهروز و داریوش را دستگیر کردند. در جریان تحقیقات مشخص شد، زمان سرقت، بهروز پشت فرمان بوده است. به‌ دلیل جراحات شدید به شاگرد مغازه پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال و متهمان در شعبه دوم از خود دفاع کردند.
در ابتدای جلسه هومن که همچنان به خاطر صدمات می‌لنگید، در جایگاه قرار گرفت و گفت: دو متهم مرا چند متر روی زمین کشیدند و امکان داشت جانم را ازدست بدهم. هنوزبه خاطرصدمات، نمی‌توانم درست راه بروم وبرای متهمان درخواست اشد مجازات را دارم.
سپس داریوش درجایگاه ایستادوگفت:من وبهروز چندسالی هست دوست هستیم.به خاطر مشکلات مالی تصمیم به سرقت از سوپرمارکت گرفتیم و فقط می‌خواستیم موادغذایی سرقت کنیم. متوجه آویزان شدن شاگرد مغازه به ماشین نشدیم. سابقه نداریم و در اولین سرقت این اتفاق رخ داد.
بهروز هم دردفاعیاتش گفت: وقتی شاگرد مغازه متوجه سرقت شد،شروع به داد وفریاد کرد وازترس فرارکردیم. برای تأمین موادغذایی دست به این سرقت زدیم و فکر نمی‌کردیم این چنین گرفتار شویم. پس ازدفاعیات متهمان، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر