زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ تلخ مرد زنجانی بر اثر گازگرفتگی

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: یک نفر براثر گازگرفتگی جان باخت و ۲ نفر نیز راهی بیمارستان شدند.
12 اسفند 1402
شناسه : 104519
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104519
70+
بالا
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: یک نفر براثر گازگرفتگی جان باخت و ۲ نفر نیز راهی بیمارستان شدند.

حادثه 24 - رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: یک نفر براثر گازگرفتگی جان باخت و ۲ نفر نیز راهی بیمارستان شدند.

داریوش تقی‌لو در رابطه با حادثه گازگرفتگی، اظهار کرد: صبح امروز (شنبه ۱۲ اسفندماه) در پی اعلام حادثه گازگرفتگی در روستای پیرسقا، تکنسین‌های اورژانس و ۳ کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 وی از مصدومیت ۲ نفر (آقای ۵۰ و ۲۵ ساله) بر اثر حادثه گازگرفتگی مذکور خبر داد و افزود: متاسفانه یک نفر دیگر نیز بر اثر این حادثه جان باخت.

این مسئول با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان بوعلی سینا خرم‌دره منتقل شدند، تصریح کرد: یک آقای ۱۹ ساله حین انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی و تنفسی شد و جهت ادامه درمان و احیاء به درمانگاه صائین‌قلعه تحویل داده شد ولی متاسفانه جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان ضمن تاکید بر لزوم رعایت نکات پیشگیری از گازگرفتگی، خاطرنشان کرد: علت این حادثه در دست بررسی است.

 آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر