زمان مطالعه: 1 دقیقه

باز شدن طناب دار قاتل کرمانی پس از 14 سال

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: زندانی محکوم به قصاص پس از ١۴ سال سپری کردن حبس با تلاش‌های بی وقفه معاون اجرای احکام کیفری دادسرای مرکز کرمان آزاد شد.
09 اسفند 1402
شناسه : 104411
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104411
100+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: زندانی محکوم به قصاص پس از ١۴ سال سپری کردن حبس با تلاش‌های بی وقفه معاون اجرای احکام کیفری دادسرای مرکز کرمان آزاد شد.

حادثه 24 - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: زندانی محکوم به قصاص پس از ١۴ سال سپری کردن حبس با تلاش‌های بی وقفه معاون اجرای احکام کیفری دادسرای مرکز کرمان آزاد شد.

مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان کرد: در سال ١٣٨٨ نزاعی بر سر یک دستگاه موتور سیکلت در پارک مطهری کرمان به وقوع می‌پیوندد و در جریان این درگیری و نزاع دسته جمعی یک نفر به دلیل ضربه به سر و شدت جراحت فوت می‌کند.

وی افزود: این درگیری که منجر به تشکیل پرونده‌های متعددی در دادسرای کرمان شده بود پس از دستگیری متهم و طی مراحل دادرسی، حکم به قصاص صادر و در فرایند اجرا قرار می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تصریح کرد: متهم با ابراز پشیمانی از بزه خود پس از طی مراحل قانونی، با توجه به پیگیری‌های مستمر از سوی معاون اجرای احکام کیفری دادسرای مرکز کرمان به منظور اصلاح ذات البین، با رضایت اولیای دم پس از گذشت ١۴ سال فرصت زندگی دوباره پیدا کرد.

بخشی تأکید کرد: دستگاه قضایی ضمن برخورد با متخلفان به ویژه مجرمان جرایم خشن، با تکیه بر آموزه‌های دینی، سنت حسنه بخشش را در جرایم دارای جنبه خصوصی و قابل گذشت امری مهم و حیات بخش در جامعه می‌داند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر