زمان مطالعه: 2 دقیقه

قاتل شدن پسر جوان بعد از شنیدن خبر قتل دختر مورد علاقه اش

پسر جوان وقتی فهمید دختر موردعلاقه‌اش به قتل رسیده، به خاطر شوک این ماجرا به پارک رفت و در یک نزاع مرتکب قتل شد. متهم به قتل پس از دو سال با رضایت مادر مقتول از قصاص رها شد.
08 اسفند 1402
شناسه : 104354
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104354
135+
بالا
پسر جوان وقتی فهمید دختر موردعلاقه‌اش به قتل رسیده، به خاطر شوک این ماجرا به پارک رفت و در یک نزاع مرتکب قتل شد. متهم به قتل پس از دو سال با رضایت مادر مقتول از قصاص رها شد.

حادثه 24 - پسر جوان وقتی فهمید دختر موردعلاقه‌اش به قتل رسیده، به خاطر شوک این ماجرا به پارک رفت و در یک نزاع مرتکب قتل شد. متهم به قتل پس از دو سال با رضایت مادر مقتول از قصاص رها شد.

تحقیقات جنایی دراین پرونده از دوسال قبل و با گزارش درگیری مرگباری دریک پارک درمحله تهرانپارس تهران آغاز شد. با حضور ماموران در محل مشخص شد پسر جوانی به نام داوود با پسری درگیر و با ضربات چاقوی او به قتل رسیده است. با تحقیقات محلی جسد به پزشکی‌قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی قاتل آغاز شد. پس از بررسی دوربین‌های مداربسته پارک و اطراف آن، قاتل ۲۷ساله به نام آریا دستگیر شد و در تحقیقات به قتل اعتراف کرد. متهم پس از بازسازی صحنه قتل در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد اما قبل از اجرای آن توانست از مادر مقتول رضایت بگیرد و از قصاص رها شود. مادر مقتول به شرط پرداخت دیه و صرف آن برای کودکان بی‌سرپرست از خون پسرش گذشت. به این ترتیب پرونده پسر جوان برای رسیدگی از لحاظ جنبه عمومی جرم به شعبه دهم دادگاه کیفری ارسال و او پای میز محاکمه قرار گرفت.

آریا دراین جلسه درباره انگیزه قتل گفت: قبل از این‌که مرتکب قتل شوم، عاشق دختری به نام نیلوفر بودم. ما قرار بود با هم ازدواج کنیم اما یک روز وقتی سراغش رفتم با صحنه هولناکی رو‌به‌رو شدم. او را در خانه‌اش به قتل رسانده بودند و این ماجرا وضعیت روحی و روانی مرا به هم ریخت. روز حادثه به پارک رفته بودم تا کمی تنها باشم اما نمی‌دانم چه شد که با داوود درگیر شدم. ما پیش از این همدیگر را ندیده و مشکلی نداشتیم اما با چاقویی که در جیب داشتم، چند ضربه به او زدم. وقتی پسر جوان غرق در خون روی زمین افتاد، از ترس فرار کردم. قصد کشتن پسر جوان را نداشتم و به خاطر وضعیت روحی‌ام با او درگیر شدم و پشیمانم. مادر مقتول با بخشش بزرگش زندگی دوباره‌ای به من داد و از قضات دادگاه هم درخواست دارم مرا ببخشند تا بتوانم زودتر آزاد شوم.پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر