زمان مطالعه: 3 دقیقه

اولین ملاقات ویدا جوان با دزد گوشی‌اش + گفتگو

ویدا جوان، بازیگر سینما دیروز به اداره آگاهی آمده بود تا دزد گوشی‌اش را شناسایی کند. او به سمت چند سارق که گوشه دیوار به صف شده بودند می‌رود و با دیدن نفر سوم، فریاد می‌زند: «خودش است. او بود که گوشی‌ام را قاپید.»
01 اسفند 1402
شناسه : 104129
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104129
101+
بالا
ویدا جوان، بازیگر سینما دیروز به اداره آگاهی آمده بود تا دزد گوشی‌اش را شناسایی کند. او به سمت چند سارق که گوشه دیوار به صف شده بودند می‌رود و با دیدن نفر سوم، فریاد می‌زند: «خودش است. او بود که گوشی‌ام را قاپید.»

 حادثه 24 - ویدا جوان، بازیگر سینما دیروز به اداره آگاهی آمده بود تا دزد گوشی‌اش را شناسایی کند. او به سمت چند سارق که گوشه دیوار به صف شده بودند می‌رود و با دیدن نفر سوم، فریاد می‌زند: «خودش است. او بود که گوشی‌ام را قاپید.»

خانم بازیگر سپس در تشریح ماجرای سرقت می‌گوید: حدود ساعت 11چهاردهم بهمن بود. از بانک خارج شدم و پشت فرمان ماشینم نشستم و حوالی اتوبان جلال آل‌احمد بودم که موبایلم زنگ خورد. شیشه ماشین به اندازه خیلی کم پایین بود و سرگرم صحبت با موبایلم شدم که ناگهان این آقا(اشاره به سارق) در یک چشم به‌هم زدن گوشی را از دستم قاپید و فرار کرد؛ طوری که گوشم آسیب دید و تا چند روز شوکه بودم و حتی از سایه خودم هم می‌ترسیدم.

اما سارق گوشی خانم بازیگر میثم نام دارد و حدودا 30ساله است. او به همراه همدستانش سوار بر موتور می‌شدند و در خیابان‌های پایتخت گوشی‌قاپی می‌‌کردند. این سارق سابقه‌دار از جزئیات سرقت‌هایشان می‌گوید.

خانم بازیگر را می‌شناختی؟

باور کنید نه. من قیافه خودم را هم یادم رفته چه برسد به بازیگران. شاید اتفاقی به دام ما افتاده باشد. راستش من اصلا حافظه کوتاه‌مدتم خوب کار نمی‌کند.  اما حافظه بلندمدتم مثل ساعت کار می‌کند.

تو سردسته باندتان بودی؟

نه. رئیس، فرد دیگری بود. ما در قالب گروه 2نفره می‌رفتیم توی خیابان‌ها و دنبال سوژه می‌گشتیم. هرچه حافظه کوتاه‌مدتم ضعیف است اما چشمان تیزبینی دارم. به من می‌گویند عقاب! معمولا این منم که سوژه‌ها را شناسایی می‌کنم. با یک نگاه حتی از فاصله دور گوشی باارزش را تشخیص می‌دهم، چه طرف پیاده باشد چه داخل ماشین.

با گوشی‌های سرقتی چه می‌کردید؟

این کار در تخصص من نبود. رئیس باند گوشی‌ها را به مالخران می‌فروخت و آنها گوشی‌ها را از کشور خارج می‌کردند.

تخصص تو فقط زاغزنی است؟

هم عقاب باندم و هم سارق باند. یعنی هم سوژه شکار می‌کنم و هم در یک چشم به ‌هم زدن گوشی را از دستشان می‌قاپم.

چطور دستگیر شدی؟

نمی‌دانم، قطعا پلیس زرنگی کرده و شناسایی شده‌ایم. به‌هرحال همه ما سابقه‌داریم و گاو پیشانی سفید! من3مرتبه به جرم سرقت دستگیر شده‌ام. البته دلم می‌خواست مهندس هوا‌فضا شوم! اما خب بی‌پولی اجازه نداد به آرزوهایم برسم و به فضا ورود کنم! حالا اینجا هستم و تبدیل به یک سارق حرفه‌ای شده‌ام. خیلی پشیمانم؛‌خیلی....

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر