زمان مطالعه: 2 دقیقه

آمادگی گروهی از وکلا برای حمایت از مالباختگان کوروش کمپانی

جمعی از وکلای کانون وکلای دادگستری مرکز اعلام کردند حاضر هستند وکالت مالباختگان کوروش کمپانی را برعهده گرفته و به احقاق حقوق آنها کمک کنند.

محمد جعفری

روزنامه نگار

30 بهمن 1402
شناسه : 104074
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104074
117+
بالا
جمعی از وکلای کانون وکلای دادگستری مرکز اعلام کردند حاضر هستند وکالت مالباختگان کوروش کمپانی را برعهده گرفته و به احقاق حقوق آنها کمک کنند.

حادثه 24 - جمعی از وکلای کانون وکلای دادگستری مرکز اعلام کردند حاضر هستند وکالت مالباختگان کوروش کمپانی را برعهده گرفته و به احقاق حقوق آنها کمک کنند.

به دنبال اعلام خبر متواری شدن امیرحسین شریفیان، مدیر کوروش کمپانی اضطراب و تشویش زیادی در مالباختگان این شرکت ایجاد شده است. این شرکت با کمک سلبریتی‌ها به تبلیغات فروش گوشی های آیفون می‌پرداخت و ادعا می‌کرد در مدت 45 روز گوشی آیفون 20 میلیون تومانی به متقاضیان واگذار می‌کند. همین تبلیغات باعث شد تا افراد زیادی به این شرکت اعتماد کرده و با رویای خرید آیفون 20 میلیون تومان پولهای شان را به حساب شریفیان واریز کنند.

حالا اما با انتشار خبر فرار شریفیان به ترکیه مالباختگان این شرکت نمی‌دانند که چطور می‌توانند پولهای شان را از این شرکت پس بگیرند و پلیس اعلام کرده شاکیان برای شکایت می‌توانند به پلیس امنیت اقتصادی مراجعه کنند. در این میان اما گروهی از وکلای دادگستری از باب مسئولیت اجتماعی تصمیم گرفته اند به شاکیان کوروش کمپانی در احقاق حقوق شان کمک کنند. سعید باقری، رئیس اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری مرکز که ظهر یکشنبه در غرفه پایگاه خبری حادثه 24 در نمایشگاه رسانه ها حضور پیدا کرده بود در این باره گفت: پس از انتشار خبر فراری شدن مدیر کوروش کمپانی و نگرانی های ایجاد شده در مالباختگان این پرونده من و سرکار خان فرزانه سادات ابوالقاسمی همراه با جناب وکیل علیرضا حیدرپور تصمیم گرفتیم که از باب مسئولیت اجتماعی وکالت مالباختگان این پرونده را برعهده بگیریم.

او ادامه داد: از آنجا که اغلب مالباختگان از اقشار ضعیف جامعه هستند و پیش بینی می‌شود شمار شاکیان این پرونده به هزاران نفر برسد ما این آمادگی را داریم تا وکالت مالباختگان را با حد اقل هزینه در چنین مواردی قبول کنیم. بعنوان وکیل دادگستری این وظیفه ما است که از حقوق آحاد مردم دفاع کنیم و امیدواریم به زودی با دستگیری متهم اصلی و دادرسی عادلانه در خصوص وی، حقوق مالباختگان احقاق شود. بر اساس این گزارش مالباختگان کوروش کمپانی برای دریافت مشاوره حقوقی و اعطای وکالت می‌توانند با شماره های 88190124 تماس گرفته و از طریق شماره 09122165198 از طریق واتساپ با این وکلا در تماس باشند.

آخرین اخبار «حقوقی و قضایی» را در صفحه حقوقی و قضایی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر