زمان مطالعه: 4 دقیقه

کشف جسد 3 زن در سه نقطه پایتخت در روز ولنتاین

ولنتاین امسال برای زنان درپایتخت خونین بود و سه زن درسه جنایت متفاوت در تهران به قتل رسیدند. راز یکی از جنایت‌ها فاش شده و تحقیقات برای افشای دو جنایت دیگر ادامه دارد.
28 بهمن 1402
شناسه : 103971
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103971
234+
بالا
ولنتاین امسال برای زنان درپایتخت خونین بود و سه زن درسه جنایت متفاوت در تهران به قتل رسیدند. راز یکی از جنایت‌ها فاش شده و تحقیقات برای افشای دو جنایت دیگر ادامه دارد.

حادثه 24 - ولنتاین امسال برای زنان درپایتخت خونین بود و سه زن درسه جنایت متفاوت در تهران به قتل رسیدند. راز یکی از جنایت‌ها فاش شده و تحقیقات برای افشای دو جنایت دیگر ادامه دارد.

نخستین جنایت ساعت دو بعدازظهر چهارشنبه ۲۵بهمن امسال با تماس صاحب تالارعروسی در محله گلبرگ تهران و گزارش کشف جسد زنی۴۰ساله درمحل کارش آغاز شد. جسد در محل استراحت یکی ازکارگران افغان تالار به نام بصیر کشف شده بود. یک قفل خونین در محل جنایت کشف شده بود که با آن به سر این زن ضربه زده بودند. یک ساعت بعد بصیر درخانه خواهرش دستگیر شد و با اعتراف به قتل گفت: مقتول شهره نام داشت. با او دوست‌شده وگاهی به دیدنم می‌آمد. در این مدت ۷۰میلیون تومان به او قرض داده بودم. روزحادثه به دیدنم آمده بود که از او خواستم بدهی‌اش را بدهد که مدعی شد سندی برای بدهکاربودنش ندارم. عصبانی شده وبا میله‌آهنی وقفل به سرش کوبیدم که باعث مرگش شد. بعد هم فرار کردم.

 شوهر؛ مظنون اصلی در قتل همسر

ساعتی بعد ازاین جنایت، دومین قتل درمحله نواب به بازپرس جنایی تهران گزارش شد. تیم جنایی با حضور درمحل با جسد زنی ۵۳ساله کنار تختخواب رو‌به‌رو شده که با روسری خفه شده بود. آثار زخم‌هایی روی دستانش بود که نشان می‌داد با قاتل درگیری پیدا کرده بود. با تحقیق ازهمسایه‌ها مشخص شد مقتول وهمسرش با هم اختلاف داشتند و یک بارهم جداشده اما به خاطر بچه‌هایشان به زندگی مشترک برگشته بودند. یکی ازهمسایه‌ها با ورود به خانه مقتول، جسد رایافته و ماجرا را به پلیس گزارش کرده بود. تیم جنایی سپس به تحقیق از شوهر این زن پرداخت. او دراظهاراتش گفت: صبح به محل کارم رفتم، ساعت ۱۱صبح به تلفن همسرم زنگ زدم که جواب نداد. دلنگران شده و از زن همسایه خواستم سراغش برود که او با ورود به خانه با جسد همسرم رو‌به‌رو شده بود؛ سپس من سریع خودم را به خانه رساندم.

این درحالی بود که معلوم شدمقتول النگو،انگشتر وگوشوارهای طلا هم همراه داشته که به سرقت رفته است. با توجه به اختلاف‌هایی که میان مقتول و شوهرش بوده، این مرد به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.

قتل در قرار عاشقانه

ساعت۲۴ شامگاه چهارشنبه، یکی ازماموران کلانتری قائم درتماس تلفنی با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان قتل سومین زن و زخمی‌شدن همراه او درزیر پل استخر در یک خودرو پراید سفید قرار داد. باحضور تیم جنایی درمحل با جسد زنی ۲۲ساله و پیکر نامزد ۲۶ساله او روی صندلی‌های جلوی خودرو رو‌به‌رو شدند.

​​​​​​​برادر مرد زخمی آنها را یافته و به اورژانس و پلیس خبر داده بود و در تحقیقات گفت:مقتول دخترخاله‌ام است.شش سال می‌شود بابرادرم نامزدبوده وبه خاطر اختلاف‌هایی در زندگی‌شان نتوانسته بودند سر خانه و زندگی‌شان بروند. شب ولنتاین برای تفریح بیرون رفته بودند که برادرم به تلفن‌همراهم زنگ زد وگفت دارد می‌میرد. بعدآدرس محلی را که زخمی‌شده بود،برایم فرستاد و راهی آنجا شده و با صحنه هولناک رو‌به‌رو شدم.  

موسی رضا‌زاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: عامل قتل زن ایرانی در تالار در بازداشت به سرمی‌برد و تحقیقات برای رازگشایی از دو قتل دیگر ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر