زمان مطالعه: 1 دقیقه

دعوا در ساوه به خاطر اختلافات قبلی/ عاملان درگیری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری چهار نفر عوامل نزاع و درگیری که باعث سلب آسایش عمومی شده بودند در طرح ضربتی پلیس خبر داد.
24 بهمن 1402
شناسه : 103858
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103858
99+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری چهار نفر عوامل نزاع و درگیری که باعث سلب آسایش عمومی شده بودند در طرح ضربتی پلیس خبر داد.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری چهار نفر عوامل نزاع و درگیری که باعث سلب آسایش عمومی شده بودند در طرح ضربتی پلیس خبر داد.

سرهنگ مجتبی جمالی روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر در جمع رسانه ها اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و نزاع دسته جمعی در یکی از محله های شهر ساوه، بلافاصله گروه های عملیاتی پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ علوی شهرستان ساوه پس از حضور در صحنه و انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی عوامل اصلی نزاع خیاباتی شده و چهار نفر را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه باحضور به موقع پلیس از هرگونه اتفاقات احتمالی جلوگیری شده است، اضافه کرد: علت و انگیزه درگیری اختلافات قبلی اعلام و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است اظهار داشت: اولویت اصلی پلیس برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان بوده و با همکاری مردم شاهد کاهش ناهنجاری ها و همچنین افزایش امنیت مطلوب در جامعه خواهیم بود.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر