زمان مطالعه: 1 دقیقه

فوت سیاستمدار اصلاح طلب بر اثر سکته / محمدرضا خباز چه کسی بود؟

محمدرضا خباز، سیاستمدار اصلاح‌طلب و استاندار اسبق سمنان بر اثر عارصه قلبی درگذشت.
21 بهمن 1402
شناسه : 103659
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103659
226+
بالا
محمدرضا خباز، سیاستمدار اصلاح‌طلب و استاندار اسبق سمنان بر اثر عارصه قلبی درگذشت.

حادثه 24 - محمدرضا خباز، سیاستمدار اصلاح‌طلب و استاندار اسبق سمنان بر اثر عارصه قلبی درگذشت.

مسوول اورژانس ۱۱۵ کاشمر در این باره گفت: ساعت ۱۷:۵۲ دقیقه جمعه با اورژانس تماس گرفته می شود و تماس گیرنده اعلام می کند بیمار مردی حدود ۷۰ ساله از خواب بیدار نمی شود و علایم حیاتی ندارد.

مجتبی رحمانی مقدم افزود: یک آمبولانس از خیابان امام خمینی(ره) کاشمر به محل اعزام شده که ساعت ۱۸:۵۸ دقیقه همکاران به منزل مرحوم خباز می رسند.

وی ادامه داد: بیمار در محل علائم حیاتی نداشته و همکاران عملیات احیا و «سی پی آر» را انجام داده و ادامه این روند روتین، در بیمارستان شهید مدرس کاشمر انجام می شود که در نهایت تلاش ها در بیمارستان نیز برای احیا نتیجه نداده و فوت مرحوم خباز به علت ایست قلبی اعلام می شود.

محمدرضا خباز (زاده ۲۸ تیر ۱۳۳۳ در کاشمر)، سیاستمدار اصلاح‌طلب، استاندار استان خراسان شمالی در دولت دوازدهم و استاندار سابق استان سمنان در دولت یازدهم بوده است.

وی همچنین معاون سابق امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور ایران بود. وی به عنوان نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در چهار دوره چهارم، پنجم، ششم و هشتم به عنوان نماینده حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی موکل مردم دیار ترشیز بود.

او سیاستمدار، عضو حزب اعتماد ملی و نماینده منتقد دولت بود. وی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شده بود که صلاحیتش طبق استناد به بند ۲ ماده ۳۱، به دلیل عدم التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی رد شد.

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر