زمان مطالعه: 2 دقیقه

حسرت جهانبخش توپی که به تیرک خورد و گل نشد

جهانبخش می‌توانست در ثانیه‌های پایانی بازی با قطر امید را به اردوی ایران برگرداند.
18 بهمن 1402
شناسه : 103607
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103607
214+
بالا
جهانبخش می‌توانست در ثانیه‌های پایانی بازی با قطر امید را به اردوی ایران برگرداند.

حادثه 24 -جهانبخش می‌توانست در ثانیه‌های پایانی بازی با قطر امید را به اردوی ایران برگرداند.

ایران در یک بازی عجیب و دراماتیک در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف قطر میزبان رقابت‌ها رفت و در نهایت با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

در شرایطی که ایران با گل سردار آزمون جلو افتاده بود قطری‌ها با درخشش اکرم عفیف در نیمه اول دو گل به ایران زدند. تیم ملی ایران در ابتدای نیمه دوم توانست با پنالتی علیرضا جهانبخش کار را به تساوی برساند اما ایران در بدترین موقع ممکن از قطر گل سوم را خورد تا تنها ۱۰ دقیقه از وقت قانونی بازی فرصت برای جبران باقی مانده باشد.

با این حال ۱۳ دقیقه وقت اضافه فرصت مناسبی برای بازگشت به بازی بود اما اخراج شجاع خلیل‌زاده در وقت‌های تلف شده کار را بسیار سخت‌تر کرد. در دقیقه ۱۲+۹۰، علیرضا جهانبخش در محوطه جریمه با پاس سردار آزمون صاحب توپ شد و با چشمانی باز توپ را به سمت دروازه برشم شوت کرد اما در کمال ناباوری توپ به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و وارد دروازه قطر نشد تا ایران با نتیجه سه بر دو شکست بخورد.

بدون شک این صحنه در حافظه تاریخی هواداران فوتبال در ایران خواهد ماند و تا سال‌های سال حسرت این صحنه و دیگر اتفاقاتی که می‌توانست به سود ما در بازی پیش برود را خواهیم خورد.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر