زمان مطالعه: 2 دقیقه

زن و مرد سارق خودرو در تهران به دام افتادند/ آنها خودرو های رقتی را اوراق می کردند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سه نفره سرقت و اوراق خودروهای مسروقه خبر داد.
15 بهمن 1402
شناسه : 103437
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103437
102+
بالا
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سه نفره سرقت و اوراق خودروهای مسروقه خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سه نفره سرقت و اوراق خودروهای مسروقه خبر داد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی دراین‌باره گفت: با انجام  رصدهای اطلاعاتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ مشخص شد در تعدادی از سرقت‌های خودرو، خودروی مسروقه توسط سارق یا مالخران به شهرهای جنوبی کشور منتقل و در آنجا اوراق شده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات محلی و رصد دوربین‌های مداربسته در محدوده جعفرافیای جرم مشخص شد که سرقت‌ها از سوی یک زن و مرد انجام شده است، گفت:‌ تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان متوجه شدند راننده یک دستگاه خودروی نیسان مسروقه توسط ماموران ایستگاه ایست و بازرسی حومه یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم این پلیس قرار گرفته است. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان برای ادامه تحقیقات پلیسی متهم دستگیر شده را به اداره دوم این پلیس احضار کرده و تحت بازجویی قرار دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: بدن ترتیب کارآگاهان متوجه شدند که متهم خودرو را از یک زوج سارق تحویل گرفته و برای اوراق کردن به جنوب کشور انتقال داده است.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: همزمان در شاخه دیگری از بررسی‌های پلیسی، هویت و مخفیگاه زوج سارق خودرو شناسایی و پس از هماهنگی‌ قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام شده و این افراد را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه مرد سارق به محض اطلاع از حضور ماموران بلافاصله خود را در ساختمان همسایه مخفی و سپس به صورت پیاده  قصد متواری شدن از محل را داشت گفت: کارآگاهان پس از شلیک چند تیرهوائی در یک عملیات پلیسی موفق شدن این زوج سارق را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دهند. متهمان پس از انتقال به مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به بیش از 10 فقره سرقت و انتقال خودروهای مسروقه به جنوب کشور برای اوراق کردن و فروش قطعات معترف شدند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ زوج دستگیر شده و همدستشان برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دارند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر