زمان مطالعه: 6 دقیقه

خبر مهم از تعطیلی مدارس برای فردا شنبه 14 بهمن / مدارس چه شهرهایی تعطیل شد؟

بارش برف و کاهش شدید دما در استانهای مختلف کشور احتمال تعطیلی مدارس برای فردا (شنبه، 14 بهمن) را افزایش داده است. در این شرایط آیا فردا مدارس تهران تعطیل است؟ مدارس چه شهرهایی تعطیل شده است؟
13 بهمن 1402
شناسه : 103337
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103337
884+
بالا
بارش برف و کاهش شدید دما در استانهای مختلف کشور احتمال تعطیلی مدارس برای فردا (شنبه، 14 بهمن) را افزایش داده است. در این شرایط آیا فردا مدارس تهران تعطیل است؟ مدارس چه شهرهایی تعطیل شده است؟

حادثه 24 - بارش برف و کاهش شدید دما در استانهای مختلف کشور احتمال تعطیلی مدارس برای فردا (شنبه، 14 بهمن) را افزایش داده است. در این شرایط آیا فردا مدارس تهران تعطیل است؟ مدارس چه شهرهایی تعطیل شده است؟

بارش برف از امروز به صورت گسترده در تهران آغاز شده و سراسر تهران سفیدپوش شده است. همزمان شاهد کاهش دمای هوای این شهر نیز هستیم. هوای تهران امروز برفی است. دمای هوای تهران در سردترین ساعات به منفی ۲ درجه سانتی گراد و در گرم ترین ساعات به سه درجه سانتی گراد می رسد. اما تا ساعت 20 امشب (جمعه 13 بهمن) هنوز خبری از تعطیلی مدارس تهران نیست.

تعطیلی همه مقاطع تحصیلی فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه از غیرحضوری شدن همه مقاطع مدارس این شهرستان به علت برف و یخبندان در نوبت صبح شنبه خبر داد. محمد حیدری منش در گفت وگو با خبرنگار مهر، از غیرحضوری شدن همه مقاطع تحصیلی فیروزکوه برای صبح شنبه خبر داد. فرماندار فیروزکوه گفت: این تصمیم به علت برف یخبندان و لغزندگی معابر و توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان اخذ شده است.

فردا مدارس مشهد تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: باتوجه به بارش شدید برف و لغزندگی سطح معابر و جاده‌ها فردا شنبه تمامی مدارس مشهد در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

امیر شوشتری اظهار کرد: با توجه به بارش شدید برف و لغزندگی سطح معابر و جاده‌ها فردا شنبه (۱۴ بهمن ماه) تمامی مدارس مشهد در شیفت صبح و ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: آموزش از طریق بستر شاد برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس استان قم

فعالیت برخی از مدارس استان قم به دلیل بارش برف و برودت دما تعطیل و غیر حضوری شد.

فعالیت تمامی مدارس شهرستانهای کهک، جعفرآباد و بخش‌های سلفچگان و خلجستان فردا شنبه چهاردهم بهمن به علت بارش برف، برودت دما و یخبندان تعطیل و به صورت غیر حضوری شد.

بارش برف از دیروز در استان قم آغاز شده بر اساس پیش بینی‌ها تا اوایل امشب ادامه خواهد داشت و گفته شده کمینه دمای هوای شهر قم صبح یکشنبه هفته آینده به سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

مدارس استان مرکزی تعطیل شد

مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: مدارس، دانشگاهها و ادارات استان مرکزی فردا شنبه تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امید محترمی اظهار کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و ضرورت مدیریت ناترازی مصرف انرژی؛ همه دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و ادارات (بجز دستگاه‌های که دارای نوبت کاری هستند) در سراسر استان مرکزی در روز شنبه فردا ۱۴ بهمن ماه تعطیل هستند.

وی افزود: همچنین فعالیت بانک‌های استان مرکزی فردا از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: کمیته‌های اجرایی برگزاری انتخابات در فرمانداری‌ها فعال خواهند بود.

سرمای هوا خراسان شمالی را تعطیل کرد

معاون توسعه منابع و مدیریت استاندار خراسان شمالی گفت: ادارات و مراکز آموزشی خراسان شمالی روز شنبه به دلیل برودت هوا تعطیل است.

عبدالصمد صفرنژاد اظهار کرد: نظر به هشدارهای اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی مبنی بر در پیش بودن افزایش بارش‌ها و برودت هوا و بنا بر درخواست شرکت گاز خراسان شمالی در خصوص احتمال افت فشار گاز در استان به دلیل واقع شدن بخش زیادی از مناطق استان در انتهای خط انتقال گاز و نگرانی از بروز مشکل برای مردم عزیز استان و همچنین تصمیم ستاد بحران و کارگروه مدیریت انرژی استان، با هدف مدیریت مصرف گاز، تمام ادارات و سازمان‌های دولتی استان در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه تعطیل می‌باشند.

معاون مدیریت توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی افزود: همچنین مدارس و مراکز آموزشی و آموزش عالی نیز به صورت غیر حضوری در بستر مجازی و غیر حضوری فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: برابر تأکیدات گذشته کلیه دستگاه‌ها موظف هستند وسایل گرمایشی خود را خاموش کنند و بازرسی شرکت گاز نظارت‌های لازم بر حسن انجام این مصوبه را خواهند داشت.

صفرنژاد افزود: لازم است تاکید شود تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و ادارات، صرفاً برای تأمین رفاه عموم مردم و عدم بروز مشکل در مصارف خانگی اتخاذ شده است، لذا از همه هم استانی‌های عزیز نیز تقاضا داریم در مصرف گاز صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مراکز امدادی، عملیاتی، دستگاه‌های خدمات‌رسانی و حوزه‌های بهداشتی و درمانی از اجرای این طرح مستثنی هستند و همچنان به ارائه خدمات ادامه می‌دهند.

معاون استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: شروع فعالیت بانک‌ها از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ خواهد بود.

مدارس قروه و دهگلان شنبه تعطیل است

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان از غیر حضوری شدن مدارس قروه و دهگلان در روز شنبه ۱۴ بهمن خبر داد.

میثم منتشلو عصر جمعه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اظهار کرد: به اطلاع دانش‌آموزان عزیز، فرهنگیان و اولیای گرامی می‌رساند، با موافقت فرمانداران شهرستان‌های قروه و دهگلان به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور، روز شنبه چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس شهر و روستای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

وی افزود: همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است.

گفتنی است؛ نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان، از طریق مدیر مرکز سنجش دهگلان به خانواده‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارس حوزه شمالی ایلام فردا با تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند

وضعیت تعطیلی مدارس در ایلام

مدارس حوزه شمالی ایلام فردا با تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند

ادارات و مدارس حوزه شمالی ایلام به علت بارش برف فردا شنبه با۲ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

طبق اعلام مدیریت بحران استانداری ایلام، ادارات و مدارس حوزه شمالی استان با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

آخرین خبر از تعطیلی مدارس در سمنان

در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان آمده که با عنایت به بارش برف و کولاک در مناطق مختلف استان و احتمال یخبندان در معابر عمومی، تمامی مراکز آموزشی استان در تمامی دوره های تحصیلی، فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری و بر بستر شاد فعالیت خواهند کرد.‌

فعالیت تمامی دستگاه های اجرایی استان در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ با یکساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

ارسال نظر