زمان مطالعه: 1 دقیقه

رازگشایی از سرقت ۲۰ خودرو در سعادت آباد

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با بیش از ۲۰ فقره سرقت خبر داد.
11 بهمن 1402
شناسه : 103297
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103297
107+
بالا
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با بیش از ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

حادثه 24 - سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با بیش از ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودروهای پارک شده در حاشیه بلوار دریا در سعادت آباد تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب قرار گرفت و ماموران با مراجعه به محل‌های سرقت و انجام تحقیقات محلی و رصدهای اطلاعاتی، سرانجام تصویر فردی را که در این سرقت‌ها دست داشت، به دست آوردند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید به محل‌های سرقت رفته است. با افزایش گشت‌زنی‌های انتظامی، ماموران طی یک عملیات ضربتی متهم را در حالی که قصد انجام سرقت دیگری را داشت دستگیر و از متهم آلات و ادوات سرقت و دو حلقه لاستیک سرقتی را نیز کشف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم با پرسه زنی در معابر عمومی و پس از شناسایی خودروهایی که ایمنی کمتری داشتند، لاستیک زاپاس آنها را به سرقت برده بود. او در جریان بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت محتویات از داخل خودروی شهروندان اعتراف کرد.

مافی با بیان اینکه شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستورکار ماموران قرار دارد، گفت: همچنین تاکنون  تعدادی از مالباختگان شناسایی شده‌اند. متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای اخذ دستور قضائی به دادسرا منتقل شد و تحقیقات پلیسی در این خصوص کماکان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر