زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایان 3 ماه فرار عامل جنایت در پشت بام

مرد میانسالی که در یک درگیری روی پشت بام باعث سقوط مردی از آنجا و مرگ او شده بود، بعد از سه ماه تسلیم پلیس شد‌.
10 بهمن 1402
شناسه : 103229
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103229
104+
بالا
مرد میانسالی که در یک درگیری روی پشت بام باعث سقوط مردی از آنجا و مرگ او شده بود، بعد از سه ماه تسلیم پلیس شد‌.

حادثه 24 - مرد میانسالی که در یک درگیری روی پشت بام باعث سقوط مردی از آنجا و مرگ او شده بود، بعد از سه ماه تسلیم پلیس شد‌.

ساعت پنج صبح هفتم آبان امسال مردی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و اطلاع داد مردی زخمی مقابل مغازه‌ای در محله ابوسعید تهران افتاده است‌. بعد از آن امدادگران اورژانس و پلیس به محل رسیدند و مرد زخمی به نام شهاب به بیمارستان منتقل کردند اما فوت شد.

ماموران در تحقیقات محلی دختری را که شهاب مرد مورد علاقه‌اش بود مورد تحقیق قرار دادند که معلوم شد شهاب شب‌ها در پشت بام مغازه می‌خوابد. نیمه‌های شب شهاب با نگهبان پشت بام درگیر شده و از سوی او به پایین پرت شده بود.

متهم بعد از سه ماه وقتی همه راه‌های فرار را روی خود بسته می‌دید، شامگاه یکشنبه هشتم بهمن به اداره دهم پلیس آگاهی تهران رفت و تسلیم پلیس شد‌.

متهم به قتل ۵۳ ساله دیروز به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش گفت‌: متاهلم و یک دختر دارم‌. ۲۴ سال است که به انواع مواد مخدر معتادم. اعتیاد مرا از خانواده‌ام دور کرده بود‌. یک سال قبل با شیما آشنا شدم. معتاد به شیشه بود و برای تهیه مواد کمکش می‌کردم. حتی یک بار هم جانش را از دست دو مرد که قصد ربودن او را داشتند، نجات دادم. مدتی قبل او با مردی آشنا شد و قصد ازدواج با او را داشت. شب حادثه آن مرد را به پشت بام آورد و خواست اجازه دهم آنجا بخوابد. نیمه شب متوجه رفتار مشکوک آن مرد شده و با او درگیر شدم. در آن درگیری یک قدم به عقب برداشت که تعادلش را از دست داد و پایین افتاد. از ترسم فرارکردم‌. روز بعد فهمیدم مرده است‌. عذاب وجدان داشتم و بعد از سه ماه فرار تسلیم شدم.  محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد‌.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر