زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل دختر جوان به دست عمه جنایتکار در دریاچه چیتگر / قاتل جسد برادرزاده اش را به آتش کشید

عمه جنایتکاری‌ که دختر برادرش را با چاقو زخمی‌ کرده و جسدش را به آتش ‌کشیده بود، در حالی در دادگاه محاکمه می‌شود که برادر او برایش درخواست قصاص‌کرده است.
10 بهمن 1402
شناسه : 103228
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103228
245+
بالا
عمه جنایتکاری‌ که دختر برادرش را با چاقو زخمی‌ کرده و جسدش را به آتش ‌کشیده بود، در حالی در دادگاه محاکمه می‌شود که برادر او برایش درخواست قصاص‌کرده است.

 حادثه 24 - عمه جنایتکاری‌ که دختر برادرش را با چاقو زخمی‌ کرده و جسدش را به آتش ‌کشیده بود، در حالی در دادگاه محاکمه می‌شود که برادر او برایش درخواست قصاص‌کرده است.

۱۹مهرماه سال۱۴۰۰ بود که مردی در تماس با کلانتری ۱۸۱ وردآورد گفت چند دقیقه قبل صدای درگیری شدیدی از خانه همسایه شنیدیم. وقتی با چند نفر از همسایه‌ها به در خانه آنها رفتیم، همان لحظه دختر جوانی از در بیرون آمد که سراپا آتش بود. با کمک همسایه‌ها آتش را خاموش ‌کردیم و بعد فهمیدیم دختر جوان چاقو خورده است. ماموران پلیس به محل حادثه حوالی دریاچه چیتگر رفتند و جسم نیمه‌جان دختر ۳۶ساله به‌نام مهناز را به بیمارستان بردند، اما به دلیل شدت جراحات جان‌باخت. با آغاز تحقیقات مشخص شد مهناز مهمان خانه عمه ۵۸ساله‌اش ماهور بوده که‌ کشته شده است.

عمه پس از دستگیری به قتل اعتراف ‌کرد و گفت: «برادرزاده‌ام چون رابطه خوبی با خانواده‌اش نداشت بیشتر به خانه من می‌آمد و با دختر ۳۲ساله‌ام ارتباط داشت. می‌دانستم اعتیاد دارد و مخالف رابطه او با دخترم بودم، اما هیچ‌کدام اهمیتی به اعتراض من نمی‌دادند. آخرین‌بار دخترم در خانه نبود که مهناز آمد و از او خواستم با دخترم رابطه نداشته باشد، اما با گستاخی به با من رفتار کرد که باعث عصبانیتم شد و با چاقوی آشپزخانه او را زدم. او فحاشی می‌کرد و از خانه‌ام بیرون نمی‌رفت، من هم از روی شدت عصبانیت، مایع آتش‌زایی‌ را که در خانه داشتم روی او پاشیدم و فندک زدم. مهناز در آتش می‌سوخت که همسایه‌ها آمدند و آتش را خاموش‌ کردند، اما من قصد قتل او را نداشتم.»

عمه جنایتکار به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در حالی پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شدکه برادر وی برایش درخواست قصاص ‌کرده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر