زمان مطالعه: 1 دقیقه

رسیدگی ویژه به پرونده قتل آوا قهرمانی دختر ارومیه ای به دست نامادری سنگدل

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری به دادگاه کیفری یک ارومیه خواستار رسیدگی فوق العاده به پرونده قتل آوا قهرمانی دختر ارومیه ای به دست نامادری اش شد.
07 بهمن 1402
شناسه : 103043
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103043
170+
بالا
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری به دادگاه کیفری یک ارومیه خواستار رسیدگی فوق العاده به پرونده قتل آوا قهرمانی دختر ارومیه ای به دست نامادری اش شد.

حادثه 24 - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری به دادگاه کیفری یک ارومیه خواستار رسیدگی فوق العاده به پرونده قتل آوا قهرمانی دختر ارومیه ای به دست نامادری اش شد.

ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری به دادگاه کیفر یک ارومیه رسیدگی فوق العاده به پرونده قتل کودک خردسال (پرونده آوا) را مورد تاکید قرار داد.

عتباتی گفت: با عنایت به اهمیت موضوع و حساسیت پرونده ضمن ارجاع به شعبه اول دادگاه کیفری یک رسیدگی خارج از نوبت و با نهایت دقت و لحاظ کلیه مقررات قانونی را مورد تاکید قرار داده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: این پرونده در سریعترین زمان ممکن در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان رسیدگی و پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و صدور کیفرخواست به محض وصول به محاکم رسیدگی به شعب اول دادگاه کیفری یک محول و این دادگاه وفق مقررات کار خود را آغاز کرده است.

اواخر آذر ماه امسال آوا دختر بچه چهار ساله ارومیه‌ای بر اثر ضرب و شتم نامادری هوشیاری خود را از دست داده است و در بیمارستان فوت می‌کند. در پی این حادثه نامادری وی تفهیم اتهام و روانه زندان شده است.

همه چیز درباره مرگ آوا قهرمانی زیر شکنجه نامادری را اینجا بخوانید

ارسال نظر