زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف سینی منقش به تصویر شکارگاه و چند عتیقه زیر خاکی دیگر در قم + عکس

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی و دستگیری 8 نفر از اعضای این باند خبر داد.
02 بهمن 1402
شناسه : 102930
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102930
132+
بالا
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی و دستگیری 8 نفر از اعضای این باند خبر داد.

حادثه 24 - معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی و دستگیری 8 نفر از اعضای این باند خبر داد.

سیدمجتبی اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال، جابجایی و فروش تعدادی اشیای عتیقه و زیرخاکی در داخل استان بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و نیز همکاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی موفق شدند 8 نفر به هویت‌های معلوم را در این خصوص شناسایی کنند.

اشرفی ادامه داد: مأموران با هماهنگی دستگاه قضائی استان موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه 8 نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک‌تخته فرش دستباف، تعداد یک عدد سینی متوسط منقش به تصویر شکارگاه ، یک عدد سینی، دو عدد تندیس فلزی کوچک، 6 عدد سکه طلایی‌رنگ، دو قطعه انگشتر و پرنده مشکوک به طلا کشف شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: متهمان به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

آخرین اخبار «حوادث قم» را در صفحه حوادث قم حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر