زمان مطالعه: 2 دقیقه

توهین صفحه رسمی لیگ یک فرانسه به رونالدو/ مسی از تو بهتر است!

صفحه رسمی لیگ یک فرانسه در فضای مجازی بار دیگر با پستی پاسخ ادعای کریستیانو رونالدو درباره بهتر بودن لیگ عربستان از لیگ یک را داد.
01 بهمن 1402
شناسه : 102856
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102856
124+
بالا
صفحه رسمی لیگ یک فرانسه در فضای مجازی بار دیگر با پستی پاسخ ادعای کریستیانو رونالدو درباره بهتر بودن لیگ عربستان از لیگ یک را داد.

حادثه 24 - کریستیانو رونالدو در جریان مراسم گلوب ساکر که شب گذشته برگزار شد در ادعایی جنجال‌برانگیز مدعی شد که لیگ عربستان پس از اینکه او و چند بازیکن اروپایی دیگر به تیم‌های این لیگ پیوسته‌اند، از لیگ فرانسه باکیفیت‌تر و رقابتی‌تر است.

او از این ادعا کاملا اطمینان داشت و بارها گفت که این نظر او است و بقیه می‌توانند هر چه می‌خواهند بگویند، او همچنین گفت که «من در لیگ عربستان بازی کردم و می‌دانم که از لیگ فرانسه بهتر است.»

پس از حدود ۲۴ ساعت، صحبت‌های رونالدو در این مورد واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است. یکی از قابل توجه‌ترین واکنش‌ها را صفحه لیگ یک در اکس (توییتر سابق) داشت که عکسی از امبا‌په و رونالدو منتشر کرد و به نوعی فوق ستاره پرتغالی را مسخره کرد.

با این حال به‌نظر می‌رسد که دلخوری صفحه لیگ یک از رونالدو جدی‌تر از این‌هاست و آنها این بار در پاسخ به همان صحبت‌ها عکسی از لیونل مسی در لباس پاری سن ژرمن منتشر کرده‌اند و در پس‌زمینه عکس کلمه «GOAT» قرار گرفته و به کل‌کل بین هواداران رونالدو و مسی دامن زده‌اند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر