زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ هولناک مرد جوشکار در کارگاه شن شویی

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد، گفت: در حادثه دلخراشی مردی جوان در یک کارگاه شن شویی در روستای آبروان شهرستان مشهد جان‌باخت.
27 دی 1402
شناسه : 102727
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102727
1158+
بالا
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد، گفت: در حادثه دلخراشی مردی جوان در یک کارگاه شن شویی در روستای آبروان شهرستان مشهد جان‌باخت.

حادثه 24 - افسر نگهبان آتش نشانی مشهد، گفت: در حادثه دلخراشی مردی جوان در یک کارگاه شن شویی در روستای آبروان شهرستان مشهد جان‌باخت.

آتشیار حسین هاتفی در مشهد،اظهار داشت: در پی اعلام این حادثه به سامانه 125، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌ 49 آتش‌نشانی مشهد و آتش‌نشانی شهرک رضویه به محل حادثه واقع در کیلومتر 20 جاده سرخس اعزام شدند.

وی ادامه داد: این کارگر در حال جوشکاری بوده است که سازه‌های فلزی سنگین به علت نامعلومی روی سر او ریزش می‌کند و باعث محبوسی فرد می‌شود.

 افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی، فرد را رهاسازی کردند و تحویل عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه دادند که متاسفانه پس از انجام معاینات اولیه مرگ وی تایید شد.

سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد نیز در تکمیل جزئیات این حادثه، اظهار داشت: حوالی ساعت 12:30 ظهر امروز بیست و هفتم د‌ی‌ماه یک فقره مرگ مشکوک در روستای آبروان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران پاسگاه انتظامی آبروان مشخص شد جوانی حدود 35 ساله در داخل یک کارگاه شن‌شویی در حال جوشکاری سرند 5 متری مخصوص تفکیک شن و ماسه بوده که ناگهان زنجیر سرند رها و به سر مرد جوان برخورد کرده است.

نگهبان تصریح کرد: در این حادثه متأسفانه به علت ضربه مغزی این مرد جوان قبل از رسیدن نیروهای امدادی در محل فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش و با تاکید بر رعایت اصول ایمنی در هنگام کار خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و جسد متوفی توسط عوامل امدادی به سردخانه منتقل شد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر