زمان مطالعه: 3 دقیقه

داماد خشمگین مادر زنش را در اصفهان کشت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری داماد خانواده که اقدام به قتل مادر همسر خود کرده بود خبر داد.
25 دی 1402
شناسه : 102617
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102617
174+
بالا
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری داماد خانواده که اقدام به قتل مادر همسر خود کرده بود خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری داماد خانواده که اقدام به قتل مادر همسر خود کرده بود خبر داد.

حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ۲۴ تیر ماه امسال یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و از درگیری خانوادگی در منزلی خبر می‌دهد که بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ در محل حضور یافته و متوجه می‌شوند خانمی ۶۱ ساله بر اثر درگیری با داماد خود بیهوش شده که سریعاً به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال و تحت مداوا قرار گرفته و همان روز با دستور مقام قضائی داماد خانواده دستگیر و به بازداشتگاه منتقل می‌شود.

وی افزود: مادر زن متهم چند روز بعد از اینکه به هوش آمده و سلامتی خود را به دست می آورد از بیمارستان مرخص شده و چون مدرکی علیه داماد خانواده وجود نداشت وی نیز با حکم قضائی آزاد می‌شود تا اینکه ۴۰ روز بعد این خانم به علت سر درد شدید به بیمارستان مراجعه و بعد از چند روز بستری فوت می‌کند، تقریبا دو ماه بعد نتیجه بررسی‌های پزشکی قانونی واصل و مشخص می‌شود علت فوت این زن ضربه‌ای بوده که در روز درگیری به سر او وارد شده است.

ترکیان بیان کرد: با اعلام گزارش علت فوت از سوی پزشکی قانونی پرونده قتل این زن در اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان اصفهان تشکیل و کارآگاهان پس از اخذ دستور مرجع قضائی مجدداً به سراغ داماد خانواده رفته و او را دستگیر می کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: متهم این بار وقتی با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به جرم خود اقرار و عنوان کرد: روز درگیری پس از اینکه جر و بحث بین ما بالا گرفت من سر مادر همسرم را به زمین زدم که بعد از آن بیهوش شد و من هم از ترس اینکه برایم دردسر درست نشود این موضوع را پنهان کرده و گفتم به خاطر بالا رفتن فشار خونش سکته کرده است، اما بعداً متوجه شدم مادر زنم بر اثر ضربه‌ای که توسط من به سرش وارد کردم فوت شده است.

وی تصریح کرد: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به ضرب عمدی به سر مادر زن خود که متعاقبا منجربه قتل وی شد، به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شده و با حکم قاضی روانه زندان شد.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر