زمان مطالعه: 1 دقیقه

خرید خودرو در سایت دیوار جنایت آفرید

سارقی که در صدد سرقت یک دستگاه خودروی به فروش گذاشته شده در سایت دیوار بود، مرتکب قتل مالک خودرو شد.
25 دی 1402
شناسه : 102592
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102592
159+
بالا
سارقی که در صدد سرقت یک دستگاه خودروی به فروش گذاشته شده در سایت دیوار بود، مرتکب قتل مالک خودرو شد.

حادثه 24 - سارقی که در صدد سرقت یک دستگاه خودروی به فروش گذاشته شده در سایت دیوار بود، مرتکب قتل مالک خودرو شد.

رئیس پلیس آگاهی  استان کرمان در تشریح این حادثه هولناک بیان کرد: مهرماه سال جاری  وقوع یک فقره قتل مسلحانه در حاشیه شهر کرمان به پلیس گزارش شد که  با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه  مشخص شد فردی در کنار یک دستگاه خودروی  پژو با شلیک  گلوله به قتل رسیده است.

سرهنگ میرحبیبی ادامه داد: در خصوص  کشف این قتل،  ابتدا هویت مقتول مشخص شد که  با تحقیقات  تخصصی  بعدی  کارآگاهان پلیس  معلوم شد، قربانی این جنایت  چند روز قبل خودروی  خود را برای  فروش در سایت دیوار آگهی کرده و  آخرین بار با فردی  تحت عنوان خریدار تماس هایی  داشته است. از این رو شناسایی  و دستگیری  این  متهم  در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی  تصریح کرد: در نهایت پس از گذشت ۲ ماه تنها مظنون این پرونده در شهرستان جیرفت به دام افتاد  و ضمن اعتراف به قتل، مشخص شد این متهم پس از مشاهده آگهی  فروش خودرو در سایت دیوار، با یکی از دوستانش نقشه سرقت خودرو را طراحی می کنند و به بهانه آزمایش خودرو، مالک آن را به یکی  از جاده های  فرعی می برند و زمانی که با مقاومت این فرد مواجه می‌شوند، وی  را با کلت کمری به قتل می رسانند و از صحنه جنایت  فرار می کنند.

وی اضافه کرد: پس از دستگیری متهم اصلی، همدست عامل این جنایت  نیز در شهر کرمان دستگیر شد و متهمان پس از تکمیل تحقیقات روانه زندان شدند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر