زمان مطالعه: 2 دقیقه

فوری؛ فرد توهین‌کننده به شهدای کرمان بازداشت شد

پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب یزد اعلام کرد: مالک حساب توییتر توهین‌کننده به شهدای حادثه تروریستی کرمان در یزد بازداشت شد.
15 دی 1402
شناسه : 102263
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102263
145+
بالا
پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب یزد اعلام کرد: مالک حساب توییتر توهین‌کننده به شهدای حادثه تروریستی کرمان در یزد بازداشت شد.

 حادثه 24 -پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب یزد اعلام کرد: مالک حساب توییتر توهین‌کننده به شهدای حادثه تروریستی کرمان در یزد بازداشت شد.

پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب یزداعلام کرد: با دستور دادستانی یزد، شخصی که با صهیونیست‌ها توییتی توهین‌آمیز در خصوص شهدای کرمان منتشر نموده بود، توسط ماموران اطلاعات سپاه یزد بازداشت و با قرار قانونی به زندان معرفی شد.

با پیگیری صورت گرفته، پرونده او به کمیته انضباطی دانشگاه علوم پزشکی ارسال و تا تعیین تکلیف حق حضور در دانشگاه را ندارد.

گفتنی است که دادستان کل کشور به همه دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور دستور داد تا با تولید، انتشار و بازنشر محتوای کذب و خلاف قانون و دارای وصف مجرمانه در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برخورد قاطع داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد در پی حادثه دلخراش تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و حرمت‌شکنی معدود افراد غافل و معاند در فضای مجازی، خطاب به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور دستور داد: با توجه به ضرورت برخورد قاطع با اشخاص غافل یا معاندی که بعد از حادثه دلخراش تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، با تولید، انتشار و بازنشر محتوای کذب و خلاف قانون و دارای وصف مجرمانه در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، امنیت روانی جامعه را مخدوش می‌کنند، لازم است به قید فوریت، دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظام، ضمن رصد جامع، بهنگام و هوشمند در فضای مجازی و رسانه‌ای، همه عوامل و مرتکبین مرتبط با موضوع و دارای مسئولیت قانونی را شناسایی و به منظور رسیدگی و اقدام مناسب قضایی به دادسرای ذی‌صلاح معرفی کنند.

موحدی آزاد تصریح کرد: دادستان‌ها موظفند این امر را با رویکرد بازدارندگی محسوس و به صورت مستمر پیگیری و بر فرایند اقدامات مربوط، نظارت موثر و قانونی داشته باشند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر