زمان مطالعه: 2 دقیقه

عملیات تروریستی کرمان کار صهیونیستها بود؟

معاون رئیس جمهور تاکید کرد که بی‌تردید عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان کار صهیونیستهاست.
15 دی 1402
شناسه : 102250
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102250
84+
بالا
معاون رئیس جمهور تاکید کرد که بی‌تردید عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان کار صهیونیستهاست.

حادثه 24 - سید محمد حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: هرچند زمانی آمریکایی ها و اسرائیلی ها ائتلافی تشکیل دادند و گفتند که می خواهند داعش را سرنگون کنند اما به جای سرنگون کردن داعش آن را حمایت و تجهیز کردند و نتیجه آن، این وضعیتی است که ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: افراد بی‌گناهی که به عشق سردار سلیمانی در چهارمین سالگرد شهادت او به زیارت مزارش شتافته بودند مورد هجوم نابخردان قرار گرفتند و این طور بی گناه و در اوج مظلومیت کشته شدند در حالی که کسانی که فطرت پاکی داشته باشند هیچ گاه نمی پذیرند که عده ای بی گناه و کودک کشته شوند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: وزارت امور خارجه آمریکا می گوید اقدام تروریستی در کرمان ارتباطی به ما ندارد در حالی که همین ها بودند که چهار سال قبل سردار شهید سلیمانی را به شهادت رساندند.

حسینی اظهار کرد: در جنگها گفته می شود که افراد بی گناه هدف قرار نگیرند و به بیمارستانها و خانه ها حمله نشود در غیر این صورت جنایت جنگی رخ داده است اما در همین جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، بمبهای شیمیایی بر سر مردم بی‌گناه ریختند و در همین سه ماه گذشته چه ها که بر سر مردم بی دفاع غزه نیاوردند هر چند آنان مردانه در حال دفاع هستند.

معاون رئیس جمهور گفت: از شهید سلیمانی بیش از سردار سلیمانی واهمه دارند، امروز او در دنیا طرفدارانی دارد که عزمشان را جزم کرده اند تا نگذارند این راه بدون راهبر باشد، با شهادت افراد بی‌گناه ملت بیدارتر می شود، همان طور که شهید سلیمانی گفت، "ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسین هستیم".

حسینی افزود: فلسطینی ها امروز تنها نیستند، اگر روزی با سنگ از خود دفاع می کردند، امروز حامیانی از اقصی نقاط دنیا دارند، عملیات سهمگین طوفان الاقصی ضربه محکمی بر پیکر صهیونیستها وارد کرد و انصارالله یمن نیز از طریق دریای سرخ به جنگ صهیونیستها رفته است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی فقط یک چهره نظامی نبود بلکه در فتنه های مختلف جهاد تبیین کرده بود و از همین رو "اسماعیل هنیه" نیز در مراسم شهید سلیمانی از وی به عنوان شهید قدس یاد کرد.

حسینی در پایان به انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو اشاره و اضافه کرد: مردم می بایست با مشارکت زیاد در انتخاب شرکت کنند تا مجلس آینده، مجلسی قوی با پشتوانه مردمی باشد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر