زمان مطالعه: 2 دقیقه

علت عصبانیت رئال درباره امباپه مشخص شد

معتبرترین نشریه ورزشی فرانسه امروز (شنبه) گزارش داد که باشگاه پاری سن ژرمن باعث نگرانی رئال در جذب امباپه شد.
09 دی 1402
شناسه : 101995
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101995
138+
بالا
معتبرترین نشریه ورزشی فرانسه امروز (شنبه) گزارش داد که باشگاه پاری سن ژرمن باعث نگرانی رئال در جذب امباپه شد.

حادثه 24 -  معتبرترین نشریه ورزشی فرانسه امروز (شنبه) گزارش داد که باشگاه پاری سن ژرمن باعث نگرانی رئال در جذب امباپه شد.

«آرامش پاریس علیه رئال» این گزارش امروز (شنبه) نشریه اکیپ فرانسه از وضعیت مدیران باشگاه پاری سن ژرمن درباره آینده کیلیان امباپه است.

امباپه با ارزش 180 میلیون یورو گران ترین فوتبالیست دنیاست. ستاره تیم ملی فرانسه هر چند تمایل دارد پیراهن رئال را برتن کند ولی آرامش در فضای باشگاه فرانسوی رئال را عصبانی کرده است.

بر اساس گزارش این نشریه معتبر فرانسوی، مدیران باشگاه پاریس در آرامش هستند چون درباره تصمیم کیلیان امباپه برای آینده اش اطمینان دارند.

رئال مادرید از سال 2015 یعنی از زمان حضور امباپه در موناکو به دنبال شکار این ستاره فرانسوی است. اما در این مدت 8 ساله امباپه ابتدا در سال 2018 راهی پاریس شد و بعد از آن هم در سال 2021 در یک قدمی امضای قرارداد با رئال بود ولی تصمیمش را در دقایق پایانی عوض کرد با شوک به رئالی ها قراردادش را تمدید کرد.

اکیپ می نویسد که رئال می خواهد در هفته آینده کار انتقال امباپه را تمام کند و نمی خواهد بار دیگر معطل تصمیمات امباپه شود و از سوی هواداران به خاطر ناکامی در جذب امباپه سرزنش شود.

 

آخرین اخبار روز را در صفحه اخبار روز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر