زمان مطالعه: 1 دقیقه

سوختن نیسان آبی در میدان دریاچه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق یک نیسان آبی در یک ملک واقع در میدان دریاچه به سمت چهارراه طبیعت خبرداد.
03 دی 1402
شناسه : 101767
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101767
103+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق یک نیسان آبی در یک ملک واقع در میدان دریاچه به سمت چهارراه طبیعت خبرداد.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق یک نیسان آبی در یک ملک واقع در میدان دریاچه به سمت چهارراه طبیعت خبرداد.

 سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در مورد حادثه شب گذشته اظهار کرد: ساعت ۲۲:۳۸ دقیقه شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی در یک ملک واقع در میدان دریاچه به سمت چهارراه طبیعت خیابان میرکمالی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد. بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان با رسیدن به محل حادثه مشاهده می‌کنند، در یک ملک کوچک یک نیسان گازسوز  از قسمت موتور در حال حریق و گسترش به بخش های دیگر خودرو است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: نیسان در مجاورت یک اتاق حدودا ۱۵ متری بود که آتش به اتاق هم سرایت کرده بود و لوازم داخل اتاق هم شعله وربود. یک مرد حدود ۴۷ ساله در کنار نیسان بود که دچار سوختگی شدید شده بود و آتش‌نشانان این فرد را به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

به گزارش سایت شهر، سید جلال ملکی در پایان با اشاره به این که حریق خاموش و از گسترش آن جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: صحنه حادثه تحویل عوامل انتظامی شد تا کارشناسان با بررسی، علت حادثه را مشخص کنند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر