زمان مطالعه: 2 دقیقه

فوری بدل ساسی مانکن در کیش بازداشت شد + عکس

پلیس فراجای جزیره کیش نسبت به پلمب رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد اقدام کرد.
03 دی 1402
شناسه : 101756
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101756
201+
بالا
پلیس فراجای جزیره کیش نسبت به پلمب رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد اقدام کرد.

حادثه 24 - پلیس فراجای جزیره کیش نسبت به پلمب رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد اقدام کرد.

«فاجعه پشت فاجعه!کمی وجدان داشته باشید!بچه‌‍های معصوم چه گناهی کردن که باید طعمه شما قرار بگیرند...!» این ها جملات اعتراضی داریوش فرضیایی ملقب به عموپورنگ در واکنش به موزیک ویدئوی اخیر ساسان حیدری معروف به ساسی مانکن است.

واکنش عموپورنگ در شبکه اجتماعی نسبت به موزیک ویدئو اخیر ساسی مانکن

استفاده از دکوپاژهای نوستالژیک کودکانه و تبلیغ مواردی از جمله رقاصان برهنه، رابطه جنسی با محارم، توهین به اعتقادات مذهبی و... از جمله مواردی است که در آثار تولیدی چندسال اخیر ساسی مورد اعتراض حقوق‌دانان و روانشناسان واقع شده است و این موارد را نقض حقوق کودکان می‌شمارند. با این حال طرفداران این خواننده لس آنجلسی این موارد را به جهت دیدن شدن بیشتر اثر هنری وی توصیف می‌کنند.
محمدپور، کارشناس بی بی سی فارسی، در پاسخ می‌گوید «اگر هدف هنرمند میل به دیده شدن باشد این کار وی با کسی که قاچاق مواد مخدر می‌کند فرقی ندارد»

در چندروز گذشته هم برخی کاربران فضای مجازی هم از برگزاری کنسرت بدل ساسی مانکن در رستورانی در کیش خبر داده بودند که امروز با اقدام فراجای جزیره کیش این رستوران پلمب شده و متخلفین نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

رستورانی در کیش که بدل ساسی مانکن در آن اجرا می‌کند

سارا معصومی خبرنگار اصلاحطلب هم 3 سال پیش از ثبت شکایت 1300 خانواده آمریکایی علیه جنفیر لوپز و شکیرا به دلیل پوشش و حرکات نامناسب خبر داده بود.

ساسی مانکن اواخر دهه هشتاد از ایران خارج شد و در همان دوران در مصاحبه با شبکه آلمانی دویچه ووله از همکاری خود با ستاد انتخاباتی مهدی کروبی کاندید جریان اصلاحطلبی در انتخابات برای ساخت آهنگ انتخاباتی به واسطه معرفی روزنامه اعتماد ملی خبر داده بود. اخیرا هم وی از همکاری در یک پروژه سینمایی با ترانه علیدوستی خبر داده است که البته وکیل این بازیگر در پاسخ به روزنامه اعتماد این خبر را تکذیب کرده است.

به گفته کارشناسان مسائل فرهنگی، پدیده ساسی مانکن منحصر در یک فرد نیست و خروجی شبکه‌ای است که ویترین آن ساسان حیدری است. گفته می‌شود که مدیر برنامه های این خواننده فرشید حامدی پسرخوانده ابراهیم حامدی معروف به ابی است که سابقه حمایت مالی از بسیاری از خوانندگان لس آنجلسی را در کارنامه خود دارد و رابطه خوبی نیز با سایت‌های شرط‌بندی و قمار دارد.

 

ساسان حیدری و ابراهیم حامدی

در همین راستا کاربران انقلابی شبکه‌های اجتماعی از اسپانسری مالی ساسی مانکن،توسط رادیو جوان شرکت ثبت شده در ویرجینیای آمریکا خبر می‌دهند که سایت قمار آن با اسم شارک بت بیش از 4 سال است که از درگاه پرداخت داخلی بهره می‌برد!

 

آخرین اخبار فرهنگی را در صفحه اخبار فرهنگی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید

ارسال نظر