زمان مطالعه: 1 دقیقه

لو رفتن مخفیگاه سارقان خشن در طبقه پنجم ساختمانی در پرند+ عکس

سه سارق خشن و مسلح متواری که در شهر پرند مخفی شده بودند امروز در عملیاتی توسط ماموران نوپو فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا دستگیر شدند.
02 دی 1402
شناسه : 101722
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101722
185+
بالا
سه سارق خشن و مسلح متواری که در شهر پرند مخفی شده بودند امروز در عملیاتی توسط ماموران نوپو فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا دستگیر شدند.

حادثه 24 - سه سارق خشن و مسلح متواری که در شهر پرند مخفی شده بودند امروز در عملیاتی توسط ماموران نوپو فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا دستگیر شدند.

تیراندازی به دادسرای خرم آباد، تیراندازی به مأمور پلیس در تهران و چندین فقره سرقت خشن و مسلحانه در خرم آباد، قم و تهران بخشی از  اقدامات گروه سارقان مسلحی بود که شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۲ بازداشت شدند؛ این سارقان بعد از آخرین سرقت خود در قم متواری شده و تلاش برای شناسایی و دستگیری ‌شان آغاز شده بود.

در عملیات امروز صبح یگان نوپو که با کار اطلاعاتی پلیس آگاهی پایتخت کلید خورد، مأموران نوپو یگان ویژه برای دستگیری متهمان به طبقه پنجم یک ساختمان ۴۰ واحدی در محله ۱۶ آذر فاز ۴ پرند وارد شده که با تیراندازی متهمان مواجه شدند که در ادامه با تیراندازی متقابل که ۴۵ دقیقه به طول انجامید سه نفر متهم متواری به همراه یک زن دستگیر شدند.

از دستگیر شدگان که سابقه سرقت از منزل یکی از مسوولان نظام در شهر قم را هم در کارنامه داشتند، دو قبضه کلت کمری، یک قبضه برنو، یک قبضه دولول، ۱۰۰ عدد فشنگ و تعدادی سلاح سرد و سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر