زمان مطالعه: 1 دقیقه

انهدام باند جاعلان اسناد هویتی در زاهدان/ کشف بیش از ۷۳۵ جلد کارت و اسناد شناسایی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام اعضای باند چهار نفره جعل اسناد هویتی و کشف بیش از ۷۳۵ جلد کارت و اسناد شناسایی در شهرستان زاهدان خبر داد.
02 دی 1402
شناسه : 101706
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101706
100+
بالا
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام اعضای باند چهار نفره جعل اسناد هویتی و کشف بیش از ۷۳۵ جلد کارت و اسناد شناسایی در شهرستان زاهدان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام اعضای باند چهار نفره جعل اسناد هویتی و کشف بیش از ۷۳۵ جلد کارت و اسناد شناسایی در شهرستان زاهدان خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: تیم تخصصی مأموران پلیس شهرستان زاهدان در اقدامی هوشمندانه از فعالیت افرادی متخلف در حوزه جعل سند و مدارک هویتی اشخاص در پوشش یک واحد صنفی مطلع شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از شناسایی کامل متخلفان و محل دقیق فعالیت آن‌ها، هماهنگی قانونی را در این راستا انجام دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم عملیاتی پلیس زاهدان در یک اقدام غافلگیرانه چهار نفر از عاملان اصلی این اقدام غیرمجاز را دستگیر و حدود ۷۳۵ جلد کارت و اسناد هویتی آماده تحویل کرد و در حال آماده‌سازی آن‌ها برای کشف و ضبط است.

جلیلیان از پلمب این واحد متخلف برابر قانون خبر داد و تاکید کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس برای دستگیری اعضای دیگر پرونده و کشف جرایم احتمالی دیگر نیز ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر