زمان مطالعه: 2 دقیقه

خواستگاری از دختر جوان برای سرقت یک و نیم کیلو طلا

مرد فریبکار اهل یکی از استانهای شمالی، نقش خواستگار را بازی کرد تا دست به سرقت پول و طلاهای دختر دم بخت بستکی بزند.
29 آذر 1402
شناسه : 101593
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101593
168+
بالا
مرد فریبکار اهل یکی از استانهای شمالی، نقش خواستگار را بازی کرد تا دست به سرقت پول و طلاهای دختر دم بخت بستکی بزند.

حادثه 24 - مرد فریبکار اهل یکی از استانهای شمالی، نقش خواستگار را بازی کرد تا دست به سرقت پول و طلاهای دختر دم بخت بستکی بزند.

 این مرد جوان اما تصورش را هم نمی‌کرد که پلیس هرمزگان ردش را  بزند و در حال فرار به  شمال کشور به تله قانون  بیاندازد. یک و نیم کیلو طلا مسروقه  که  به صورت کاملا حرفه ای در لابلای لباس مخفی کرده و از طریق مرسوله پستی تی پاکس به شهر محل سکونتش ارسال کرده بود کشف شد. این خواستگار و خاطرخواه قلابی در کارنامه اش سوابق متعدد اغفال وتجاوز به چشم می خورد.

 خواستگار سارق 

مدتی قبل دختر جوان  درمانده به پلیس بستک مراجعه کرد و از ماجرایی پرده برداشت که مرد شیادی با ابراز علاقه و وعده ازدواج در فضای مجازی، وارد زندگی این مالباخته شده و با توسل به زور و تهدید، ماشین و طلاجات وی را سرقت کرده و متواری شده است.فرمانده انتظامی بستک با بیان اینکه پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت افزود:در تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد که سارق اهل یکی از استان های شمالی کشور می باشد و از طریق شبکه ی مجازی با طرح دوستی وجلب اعتماد شاکی به بهانه ازدواج با وی، با حضور درمنزل شاکی دریک فرصت مناسب اقدام به سرقت یک کیلو و نیم  طلاجات به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال کرده وبا سرقت خودروی شاسی بلند شاکی از محل متواری شده است.

 فرار نافرجام

به گفته عبدالرحیم دهقان ،با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد خودرو در شهر لارستان تردد داشته که دو اکیپ از ماموران آگاهی شهرستان بستک با هماهنگی قضایی بلافاصله به شهر لارستان عزیمت وپس از جستجوی فراوان خودروی مربوطه را درحالی که در گوشه ای از خیابان بلاصاحب رها شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی بستک در ادامه  تصریح کرد: با بررسی و  اقدامات فنی پلیس آگاهی استان و شهرستان متهم در طول مسیر در حال فرار به شمال کشور دستگیر و طلاهای مسروقه را نیز که  بصورت کاملا حرفه ای در شهر لار از طریق مرسوله پستی تی پاکس در لابلای لباس مخفی و به شهر محل سکونتش ارسال کرده بود کشف وضبط کردند.

وی  با بیان این که سارق دارای سوابق متعدد اغفال وتجاوز در کمتر از 24 ساعت دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی گردید افزود: مخلان نظم و امنیت، سارقان و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت و اموال آحاد مردم وارد کنند بدانند، پلیس قاطعانه با آنها برخورد می کند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر