زمان مطالعه: 1 دقیقه

زورگیری از راننده اسنپ در قائم شهر/ متهم تازه از زندان آزاد شده بود

فرمانده انتظامی قائم شهر از دستگیری سارق زورگیر از یک راننده اسنپ در کمتر از ۳ ساعت در اقدامی عملیاتی خبر داد.
28 آذر 1402
شناسه : 101558
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101558
223+
بالا
فرمانده انتظامی قائم شهر از دستگیری سارق زورگیر از یک راننده اسنپ در کمتر از ۳ ساعت در اقدامی عملیاتی خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی قائم شهر از دستگیری سارق زورگیر از یک راننده اسنپ در کمتر از ۳ ساعت در اقدامی عملیاتی خبر داد.

سرهنگ مهدی خادمی گفت: ساعت ۲۳ شب گذشته، در پی تماس با فوریت‌های پلیسی از سوی یک راننده تاکسی اسنپ مبنی بر زورگیری از وی توسط فردی که به عنوان مسافر سوار خودروی او شده بود، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: برابر بررسی‌های همه جانبه، متهم در حین طی مسیر با تغییر مقصد اعلامی راننده خودرو را به بیراهه‌ای کشانده و طی مسافتی با تهدید و مجروح کردن راننده بوسیله چاقو قصد سرقت خودرو را داشته است که پس از مواجهه با مقاومت راننده خودرو از محل متواری شد.

سرهنگ خادمی در ادامه گفت: با حضور ماموران در محل راننده مصدوم به بیمارستان منتقل شد و با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران در کمتر از ۳ ساعت سارق زور گیر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر خاطرنشان کرد: متهم که به تازگی از زندان آزاد شده بود در رویارویی با شاکی به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر