زمان مطالعه: دقیقه

جنایت در جر و بحث مادر و دختری در بهنمیر مازندران/دختر نوجوان با چاقوی میوه خوری مادرش را کشت

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از وقوع قتل یک مادر جوان توسط دخترش به علت عدم کنترل خشم در یکی از روستاهای بهنمیر خبر داد.
23 آذر 1402
شناسه : 101388
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101388
338+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از وقوع قتل یک مادر جوان توسط دخترش به علت عدم کنترل خشم در یکی از روستاهای بهنمیر خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از وقوع قتل یک مادر جوان توسط دخترش به علت عدم کنترل خشم در یکی از روستاهای بهنمیر خبر داد.

سید جعفر افضلی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک فقره چاقو خوردگی یک خانم حدوداً ۴۰ ساله بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مادر مجروح پس از جراحت توسط خانواده به بیمارستان منتقل شد، افزود: دختر ۱۷ ساله خانواده در یک بحث ساده با مادر خود ناخواسته با چاقوی میوه‌خوری ضربه‌ای به قفسه سینه مادر خود زد که همین جراحت منجر به مرگ مادرش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و افزود: متهمه در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 افضلی بیان کرد: در بررسی ناهنجاری‌ها و جرایم اجتماعی در حوزه جرم جوانان نشان می‌دهد که آنها در مهارت کنترل خشم خود ضعیف بوده که این منجر به نزاع منتهی به قتل و دیگر صدمات جبران ناپذیر خواهد شد که باید توسط خانواده و متولیان امر در خلقیات افراد نهادینه تا از بروز چنین اتفاقات ناگوار پیشگیری شود.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر