زمان مطالعه: 2 دقیقه

تجاوز به پسر نوجوان توسط دوست اینستاگرامی / جوان متجاوز پسربچه ها را فریب می‌داد / پزشکی قانونی تجاوز را تایید کرد

تحقیقات درباره پسر جوانی که با فریب پسری نوجوان در اینستاگرام او را به خانه ای کشانده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است نشان می‌دهد که به احتمال زیاد او افراد دیگری را نیز با این ترفند آزار داده است.
23 آذر 1402
شناسه : 101356
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101356
263+
بالا
تحقیقات درباره پسر جوانی که با فریب پسری نوجوان در اینستاگرام او را به خانه ای کشانده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است نشان می‌دهد که به احتمال زیاد او افراد دیگری را نیز با این ترفند آزار داده است.

حادثه 24 - تحقیقات درباره پسر جوانی که با فریب پسری نوجوان در اینستاگرام او را به خانه ای کشانده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است نشان می‌دهد که به احتمال زیاد او افراد دیگری را نیز با این ترفند آزار داده است.

 چند روز قبل پسر نوجوانی همراه با والدینش به شعبه 7 بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران رفت و حادثه تلخی که برایش اتفاق افتاده بود را بازگو کرد و گفت پسری جوان او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. او درباره آنچه که اتفاق افتاده بود گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با پسری 27 ساله به نام وحید آشنا شدم و بعد از آن بود که چند مرتبه یکدیگر را در بیرون از خانه دیدیم. رابطه دوستانه ما ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل او پیشنهاد داد که با یکدیگر در خیابان‌های شمال شهر دوردور کنیم.

او ادامه داد: آن روز وحید با یکی از دوستانش سر قرار حاضر شده بود. ما چند ساعتی در خیابان ماشین سواری کردیم تا اینکه به خانه دوست وحید رفتیم. من نمی خواستم وارد خانه شوم اما آنها به زور من را داخل خانه بردند و در آنجا بود که وحید من را مورد آزار و اذیت قرار داد. حالا از او شکایت دارم.

به دنبال این شکایت، پسر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد و انجام بررسی‌های دقیق پزشکی صحبت ادعا او را تایید کرد و معلوم شد که حادثه تلخی که او درباره اش صحبت می‌کند واقعیت دارد. در این شرایط بود که بازپرس پرونده حکم جلب دو متهم را صادر کرد و وحید و دوستش دستگیر شدند. وحید وقتی تحت بازجویی قرار گرفت اتهام آزار و اذیت را انکار کرد و گفت:‌ پسر نوجوان دروغ می‌گوید. او چون می دانم که من وضعیت مالی خوبی دارم می‌خواهد با این شکایت از من اخاذی کند.

با وجود ادعای متهم بررسی صفحه او در اینستاگرام نشان می‌دهد که اغلب دنبال کنندگان او پسران نوجوان زیر 18 سال هستند و این امکان دارد که علاوه بر شاکی او افراد دیگری را نیز آزار داده باشد. به همین دلیل وی با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

ارسال نظر