زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات قتل شبانه در خیابان سپه‌سالار

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در خیابان سپهسالار خبر داد و گفت که عامل این جنایت ساعاتی پس از ارتکاب جرم دستگیر شد.
22 آذر 1402
شناسه : 101349
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101349
290+
بالا
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در خیابان سپهسالار خبر داد و گفت که عامل این جنایت ساعاتی پس از ارتکاب جرم دستگیر شد.

حادثه 24 - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در خیابان سپهسالار خبر داد و گفت که عامل این جنایت ساعاتی پس از ارتکاب جرم دستگیر شد.

 سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۲۱:۴۵ شب گذشته، وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در خیابان باغ سپهسالار به کلانتری ۱۰۹ بهارستان اعلام شد. با تایید خبر اولیه، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند که در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی ۲۸ ساله به علت اصابت ضربه جسم تیز به سینه و شدت جراحت وارده فوت کرده است.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات گفت:‌ کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که درگیری مابین مقتول و دو نفر دیگر با هویت معلوم رخ داده و در نهایت منجر به قتل جوان ۲۸ ساله شده است. با شناسایی مخفیگاه یکی از ضاربین،  تنها با گذشت چند ساعت از زمان وقوع جنایت، این فرد دستگیر و به مقر پلیس انتقال داده شد.

نثاری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه به مشارکت در درگیری منجر به جنایت اعتراف کرد و گفت که به همراه یکی از دوستانش در حال قدم زدن در خیابان بوده که   مشاجره لفظی پیش آمده است. در ادامه مقتول با دست ضربه‌ای به صورت این فرد زده و در همین زمان نیز دوست متهم به هواخواهی از او با چاقو یک ضربه به مقتول زده و از محل متواری شده است.

به گفته معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی عامل اصلی جنایت ، اقدامات برای دستگیری متهم متواری پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و دیگر متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت صادره از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی در اختیار این اداره قرار دارد

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر