زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری مردی با ۲۱ میلیارد فرار مالیاتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری فردی با ۲۱ میلیارد ریال فرار مالیاتی خبرداد.
20 آذر 1402
شناسه : 101216
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101216
130+
بالا
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری فردی با ۲۱ میلیارد ریال فرار مالیاتی خبرداد.

حادثه 24 - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری فردی با ۲۱ میلیارد ریال فرار مالیاتی خبرداد.

سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت فردی که با سوء استفاده از کارت بازرگانی متعلق به اشخاص غیر اقدام به واردات کالا کرده و مرتکب فرار مالیاتی نیز شده بود با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در جریان اقدامات و تحقیقات ماموران مشخص شد که این فرد در محدوده خیابان انقلاب فعال است، گفت:‌ ماموران پس از اطمینان از صحت گزارش دریافتی با مقام قضایی هماهنگی لازم را انجام داده و اقدام به اخذ مجوز قضایی برای انجام عملیات کردند. در ادامه نیز با توجه به اینکه این فرد به یکی از شهرهای غربی کشور متواری شده بود، ماموران با حضور در این شهر نسبت به دستگیری این فرد اقدام کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد مرتکب دو جرم سوءاستفاده کارت بازرگانی افراد غیر و فرار مالیاتی شده بود، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن اعتراف کرد که مدتی است در زمینه استفاده از کارت بازرگانی افراد دیگر برای واردات کالا در حد وسیع فعالیت داشته که این موضوع موجبات فرار مالیاتی و تضییع حقوق عامه و دولت به میزان ۲۱ میلیارد ریال شده است.

افشاری با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. تحقیقات ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ نیز در این خصوص همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر