زمان مطالعه: 1 دقیقه

آدم ربایی توسط سرنشینان پژوپارس در مشهد / مواد مخدر انگیزه آدم ربایان بود

مرکز خراسان رضوی،رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: عامل اصلی یک آدم ربایی در مشهد دستگیر و فرد ربوده شده به سلامت رهایی یافت.
15 آذر 1402
شناسه : 100979
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100979
291+
بالا
مرکز خراسان رضوی،رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: عامل اصلی یک آدم ربایی در مشهد دستگیر و فرد ربوده شده به سلامت رهایی یافت.

حادثه 24 - مرکز خراسان رضوی،رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: عامل اصلی یک آدم ربایی در مشهد دستگیر و فرد ربوده شده به سلامت رهایی یافت.

سرهنگ جواد شفیع زاده افزود: در پی اعلام آدم ربایی به پلیس آگاهی در مشهد موضوع در دستور قرار گرفت و مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودرو پژوپارس فرد ربوده شده را دهم آذر ماه کنونی در سه راه سیدآباد مشهد ربوده اند.

 وی گفت: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی هویت یکی از آدم ربایان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، عامل اصلی آدم ربایی را در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر کردند و فرد ربوده شده را صحیح و سالم تحویل خانواده اش دادند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود:در بازجویی‌های صورت گرفته انگیزه آدم ربایی اختلاف در خصوص موادمخدر عنوان شد و تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی و دستگیری سایر همدستان متهم ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر