زمان مطالعه: 2 دقیقه

برادرکشی در تهران بخاطر ارثیه پدری/ قاتل خانه ویلایی را به آتش کشید

مرد میانسالی که برادر خود را به قتل رسانده و سپس برای گمراه سازی کارآگاهان پلیس محل جنایت را به آتش کشبده بود، بازدشت شد.
11 آذر 1402
شناسه : 100799
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100799
236+
بالا
مرد میانسالی که برادر خود را به قتل رسانده و سپس برای گمراه سازی کارآگاهان پلیس محل جنایت را به آتش کشبده بود، بازدشت شد.

حادثه 24 -  مرد میانسالی که برادر خود را به قتل رسانده و سپس برای گمراه سازی کارآگاهان پلیس محل جنایت را به آتش کشبده بود، بازدشت شد.

عقربه‌ها ساعت 10 صبح پنجشنبه نهم آبان‌ماه را نشان می‌داد که مرگ مشکوک مرد جوانی در آتش‌ سوزی خانه‌ای در خیابان شیری محله سیزده آبان از سوی آتش‌نشانان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدودا 50 ساله‌ای را مشاهده کردند که آثار ضرب و جرح روی سر و سوختگی به شدت مشهود بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان‌ می‌داد که برادر میانسال متوفی این حریق را به آتش‌نشانی اطلاع داده است که همین موضوع شک تیم جنایی را بر انگیخت!

تحقیقات ابتدایی  کارآگاهان جنایی حکایت از آن داشت، مرد میانسال با برادرش بخاطر ارثیه پدری (خانه ویلایی یک طبقه) اختلاف داشته و روز حادثه با وی در همان ملک قرار گذاشته که به دلیل اختلافات مالی مشاجره لفظی میان آنها شکل گرفته است!

در ادامه مشخص شد، مرد میانسال در جریان مشاجره لفظی برادر خود را با یک سنگ بزرگ از ناحیه سر هدف ضرب و جرح قرار داده و پس از به قتل رساندن وی برای صحنه سازی جنایت خانه پدری خود را آتش زده تا جسد سوزانده شود اما راز قتل فاش شده است.

اقدامات اطلاعاتی نیز نشان  می‌داد، دیگر برادر خانواده با متهم و مقتول در خانه ویلایی حضور داشته که او نیز از براثر اصابت جسم سخت به سرش مجروح و به بیمارستان منتقل شده است که پس از پایان تحقیقات میدانی در محل حادثه، کارآگاهان با دستور قضایی 2 متهم را بازداشت کردند و ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با جنایت هولناک ادامه دهند.

 با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر