زمان مطالعه: 2 دقیقه

مهاجرت به آمریکا انگیزه دختر جوان برای سرقت از رانندگان تاکسی های اینترنتی / اعضای این باند به راننده اسنپ ها دوغ مسموم می دادند

دختری که رویای مهاجرت به آمریکا را داشت با همدستی ۳ پسر دیگر با ترفندی ویژه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را سرقت می‌کرد و می فروخت اما در نهایت دستگیر شد.
10 آذر 1402
شناسه : 100744
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100744
179+
بالا
دختری که رویای مهاجرت به آمریکا را داشت با همدستی ۳ پسر دیگر با ترفندی ویژه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را سرقت می‌کرد و می فروخت اما در نهایت دستگیر شد.

حادثه 24 - دختری که رویای مهاجرت به آمریکا را داشت با همدستی ۳ پسر دیگر با ترفندی ویژه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را سرقت می‌کرد و می فروخت اما در نهایت دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده از چندی قبل با شکایت یک راننده تاکسی‌های اینترنتی در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ آغاز شد. او به بازپرس محمد ولدی بیرانوند ‌گفت چند نفر با بیهوش کردنش خودرواش را سرقت و او را در پارکی رها کرده اند. این مرد ادامه داد: دختر جوانی را در ملارد بعنوان مسافر سوار خودروام کردم و به تهران آوردم. او شماره تلفن همراهم را گرفت تا اگر نیاز به تاکسی داشت با من تماس بگیرد. یک روز او تماس گرفت و خواست تا پسر مورد علاقه اش را از ملارد به تهران ببرم. من هم به محل مورد نظر رفتم. پسر جوان و دو دوستش به من یک لیون دوغ و کمی غذا دادند اما بعد از خوردن آن بیهوش شدم و وقتی چشمم را باز کردم ۲ شبانه روز از این موضوع می‌گذشت و در قسمتی خلوت از پارک بودم و خبری از آنها و خودروام نبود.

در شرایطی که تحقیقات در این باره ادامه داشت معلوم شد که متهمان با این ترفند خودروی چندین راننده دیگر را نیز سرقت کرده اند و این افراد بین ۲ تا ۷ روز به شکل بیهوش در پارک افتاده بودند و حتی یکی از آنها بر اثر این حادثه به کما رفته بود.

در این شرایط کاراگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با استفاده از سرنخ‌های موجود متهمان را که دختر جوان همراه با ۳ پسر دیگر هستند دستگیر کنند. دختر جوان در اعترافاتش گفت: همراه پسر مورد علاقه ام قصد مهاجرت به آمریکا را داشتیم و برای به دست آوردن پول تصمیم به سرقت خودروهای رانندگان تاکسی های اینترنتی گرفتیم. ما بعد از سرقت با گریم کردم خود را بعنوان صاحب خودرو جا زده و خودروها را به صورت قولنامه ای می‌فروختیم.

بر اساس این گزارش تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

ارسال نظر