زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری سارقان ۷۰ میلیاردی طلا در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ۲ نفر که ۷۰ میلیارد ریال طلا از منزلی در شهرستان گنبدکاووس به سرقت برده بودند، شناسایی و دستگیری شدند.
08 آذر 1402
شناسه : 100704
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100704
160+
بالا
فرمانده انتظامی گلستان گفت: ۲ نفر که ۷۰ میلیارد ریال طلا از منزلی در شهرستان گنبدکاووس به سرقت برده بودند، شناسایی و دستگیری شدند.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی گلستان گفت: ۲ نفر که ۷۰ میلیارد ریال طلا از منزلی در شهرستان گنبدکاووس به سرقت برده بودند، شناسایی و دستگیری شدند.

سردار محمدسعید فاضل دادگر اظهار کرد: به دنبال سرقت‌ طلا از منزل یکی از شهروندان در گنبدکاووس، رسیدگی به موضوع با تشکیل تیمی ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های تخصصی در این راستا آغاز و ماموران با انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند به سرنخ‌هایی از سارقان رسیده و مخفیگاه آنان را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: پس از کسب مجوز قانونی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی طلای مسروقه کشف کردند.

سردار دادگر خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به سرقت بیش از ۷۰ میلیارد ریال طلا از منزل یک شهروند گنبدی اقرار کردند.

 وی با اشاره به معرفی سارقان به مرجع قضایی، از شهروندان خواست طلاجات خود را به صندوق امانات بانک‌ها سپرده و در صورت نگهداری در منزل از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنند.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر