زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل هولناک مادر با ضربه چکش در کرج

فرمانده انتظامی کرج گفت: فردی که به دلیل اختلالات روانی اقدام به قتل مادر و ضرب و جرح پدرش کرده بود، در این شهرستان دستگیر شد.
08 آذر 1402
شناسه : 100687
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100687
152+
بالا
فرمانده انتظامی کرج گفت: فردی که به دلیل اختلالات روانی اقدام به قتل مادر و ضرب و جرح پدرش کرده بود، در این شهرستان دستگیر شد.

 حادثه 24 -  فرمانده انتظامی کرج گفت: فردی که به دلیل اختلالات روانی اقدام به قتل مادر و ضرب و جرح پدرش کرده بود، در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ پیمان گودرزی  روز چهارشنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی بلافاصله با حضور درمحل درگیری متوجه شدند که یک فرد ۳۹ ساله به دلیل اختلالات روانی اقدام به ضرب و جرح پدر و مادرش کرده است.

وی اضافه کرد: ضارب به محض مشاهده ماموران قصد درگیری با آنها را داشت که ماموران گشت با رعایت قانون به کارگیری سلاح یک تیر هوایی شلیک و متهم را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

گودرزی یادآورشد: متاسفانه مادر خانواده پس از انتقال به بیمارستان به علت ضربه چکش به سرش جانش را از دست داد و پدر خانواده نیز تحت مداوا قرار دارد.

گودرزی گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت بررسی‌های تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری ۲ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی شهر جدید مهستان خبر داد.

سرهنگ  علی سلیمانی  گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شهر جدید مهستان، شناسایی و دستگیری عاملان ایجاد این بی نظمی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: با حضور پلیس در محل درگیری و بررسی های لازم مشخص شد افرادی به دلیل اختلافات ملکی با یکدیگر در حال نزاع بوده که ۲ نفر از عاملان اصلی نزاع توسط ماموران انتظامی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سلیمانی گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر