زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبردار ۱۸۴ میلیاردی حین فرار به خارج از کشور دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری کلاهبردار ۱۸۴ میلیارد ریالی حین فرار و خروج از کشور خبر داد.
07 آذر 1402
شناسه : 100665
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100665
146+
بالا
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری کلاهبردار ۱۸۴ میلیارد ریالی حین فرار و خروج از کشور خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری کلاهبردار ۱۸۴ میلیارد ریالی حین فرار و خروج از کشور خبر داد.

علی محمدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه واعلام  تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه سبد گردان ارزهای دیجیتال و متواری شدن متهم پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ قرار گرفت.

وی افزود؛ در بررسی فنی و تخصصی پلیس مشخص شد فردی به بهانه سبد گردان ارزهای دیجیتالی خود را به شهروندان معرفی و جمعاً مبلغ ۱۸۴ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

محمدی گفت: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی متهم که ممنوع الخروج بوده و قصد خروج ازکشور راداشت، شناسایی و حین فرار دستگیر کردند.

 این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه تاکنون ۷ شاکی و مال باخته شناسایی و اعلام شکایت کرده‌اند گفت متهم ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه دستگیری مجرمان و کلاهبرداران در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان چنانچه با این شیوه موردکلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند جهت طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان شرقی» را در صفحه حوادث آذربایجان شرقی و حوادث تبریز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر