زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت ۲۴ میلیاردی رمز ارز توسط سارق آشنا

متهم به سرقت ۲۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون رمز ارز دستگیر شد.
04 آذر 1402
شناسه : 100591
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100591
132+
بالا
متهم به سرقت ۲۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون رمز ارز دستگیر شد.

حادثه 24 -  متهم به سرقت ۲۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون رمز ارز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر سرقت ‏ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی‌اش، ‎‎ پیگیری موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکی پرونده مشخص شد فردی ناشناس با دستیابی به رمز‌های عبور کیف پول، مبلغ ۲۴ میلیاردو ۶۰۰ میلیون ریال از یک نوع رمز ارز دیجیتال سرقت کرده و به حسابی ناشناس انتقال داده است.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته با بررسی سرنخ‌های دیجیتالی تحقیقات فنی خود را آغاز کرده و عامل برداشت‌های غیرمجاز را که یکی از نزدیکان شاکی پرونده بود را شناسایی کردند.

 این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پس از جمع آوری مستندات کافی و با هماهنگی مرجع قضایی، متهم را دستگیر کرده که متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی اظهار داشت: شهروندان قبل از ورود به بازار رمز ارز‌ها علم و دانش خود را افزایش داده و با مطالعه و تحقیق لازم در این بازار به هیچ عنوان اطلاعات محرمانه خود را از جمله اطلاعات هویتی، ایمیل، نام کاربری و رمز عبور حساب‌های کاربری دیجیتال و... را در اختیار دیگران قرار ندهند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر