زمان مطالعه: 1 دقیقه

ادعای عجیب عامل نوزادربایی در بیمارستان میلاد

زن میانسال که متهم است قصد داشته از بیمارستانی در تهران نوزاد‌ربایی کند، بعد از دستگیری ادعای عجیبی مطرح کرد.
01 آذر 1402
شناسه : 100543
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100543
417+
بالا
زن میانسال که متهم است قصد داشته از بیمارستانی در تهران نوزاد‌ربایی کند، بعد از دستگیری ادعای عجیبی مطرح کرد.

حادثه 24 -  زن میانسال که متهم است قصد داشته از بیمارستانی در تهران نوزاد‌ربایی کند، بعد از دستگیری ادعای عجیبی مطرح کرد.

عصر دوشنبه بیست و نهم آبان امسال زن جوانی در سالن بیمارستانی در غرب تهران به زنی میانسال که کوله پشتی همراه داشت مشکوک شد و موضوع را به حراست گزارش کرد. وقتی ماموران حراست به سمت این زن رفتند، او کوله را به سمتی پرت کرد و با کارد میوه‌خوری در دستش شروع به تهدید کرد که با این حال دستگیر شد. در بازرسی از کوله پشتی او یک لباس و پتوی نوزاد و یک عدد شیرخشک کشف شد‌. شوهر او هم که با موتورسیکلت به بیمارستان آمده بود، بازداشت شد. متهمان دیروز برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند‌.

فتانه، زن متهم در اظهاراتش گفت‌: من و همسرم ۱۳سال قبل ازدواج کرده‌ایم و بچه‌دار نشده‌ایم‌. دو بار بابت این در بیمارستان جراحی شدم. برای کمک به زنانی که تازه مادرشده و وضع مالی خوبی نداشتند به بیمارستان آمدم و می‌خواستم لباس و پتو و شیرخشک را به او بدهم. نوزاد‌ربایی در کار نبود و برای محافظت از خودم چاقو همراه داشتم و از آن استفاده کردم.

همچنین شوهرش نیز مدعی شد؛ نمی‌داند چرا همسرش به آن بیمارستان رفته و با تماس همسرش به آنجا آمده بود.

محمد‌رضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.  

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر