زمان مطالعه: 1 دقیقه

کتک زدن ناهی از منکر در آبشار یاسوج

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد از ضرب و شتم ناهی از منکر در آبشار یاسوج خبر داد.
29 آبان 1402
شناسه : 100497
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100497
236+
بالا
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد از ضرب و شتم ناهی از منکر در آبشار یاسوج خبر داد.

حادثه 24 -  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد از ضرب و شتم ناهی از منکر در آبشار یاسوج خبر داد.

حجت الاسلام پیش قدم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، متاسفانه در شامگاه روز یکشنبه مقارن با ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ یکی از نیروهای ناهی از منکر با مشاهده افرادی که بصورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکی در آبشار یاسوج بودند، احساس تکلیف کرده و پس از تذکرلسانی مورد ضرب و جرح قرار گرفت که جهت درمان به یکی از مراکز درمانی شهر یاسوج منتقل شد.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر حال عمومی ایشان مساعد و معاینات پزشکی در حال انجام است، اظهار کرد: ضاربان با همکاری نیروهای انتظامی دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت هستند.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری جدی موضوعات قضایی در حیطه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و ‌تصریح کرد: به هیچ عنوان از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر کوتاه نخواهیم آمد.

وی در پایان ضمن تشکر از دادستان مرکز استان و مجموعه قضایی و همچنین پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی استان که همیشه و در همه حال یار و یاور آمران به معروف و ناهیان از منکر بودند،تشکر کرد و از هم استانی های عزیز درخواست دعا برای سلامتی این ‌ناهی از منکر را داشت.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر