زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری داماد قاتل در خانه روستایی/ او قاتل همسر و مادرزن سابق خود شد

مردی که درپی اختلاف خانوادگی، همسر و مادرزن سابق خود را به قتل رسانده و پدرزن سابقش را زخمی‌کرده بود درخانه روستایی بازداشت شد.
28 آبان 1402
شناسه : 100469
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100469
267+
بالا
مردی که درپی اختلاف خانوادگی، همسر و مادرزن سابق خود را به قتل رسانده و پدرزن سابقش را زخمی‌کرده بود درخانه روستایی بازداشت شد.

حادثه 24 -  مردی که درپی اختلاف خانوادگی، همسر و مادرزن سابق خود را به قتل رسانده و پدرزن سابقش را زخمی‌کرده بود درخانه روستایی بازداشت شد.

سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این باره به سایت پلیس گفت‌: وقوع یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان گیلانغرب به پلیس گزارش شد. همزمان با حضور ماموران در آنجا و بررسی‌های اولیه معلوم شد مردی ۲۸ ساله که داماد سابق این خانواده بود، درپی اختلاف با آنها مقابل خانه پدرزنش رفته و او را با شلیک گلوله زخمی و مادرزن و همسر سابق خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.  وی افزود: سرانجام قاتل فراری که در یکی از روستاهای گیلانغرب پنهان شده بود شناسایی و بازداشت شد. در بازرسی از مخفیگاه قاتل دستگیر شده یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه نارنجک دستی کشف شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر