زمان مطالعه: 1 دقیقه

انفجار خانه ای در خرم آباد 2 مصدوم بر جای گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: انفجار یک منزل مسکونی در محله دره گرم این شهر ۲ مصدوم برجا گذاشت.
27 آبان 1402
شناسه : 100448
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100448
153+
بالا
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: انفجار یک منزل مسکونی در محله دره گرم این شهر ۲ مصدوم برجا گذاشت.

 حادثه 24 -  مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: انفجار یک منزل مسکونی در محله دره گرم این شهر ۲ مصدوم برجا گذاشت.

حمید علیرضایی روز شنبه - بیست و هفت آبان ماه - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با دریافت خبر این انفجار بلافاصله آتش‌نشانان سه ایستگاه شماره ۲، چهار و هفت خود را به همراه سرپرست معاونت عملیات به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: در این حادثه طبقه دوم یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه واقع در کوچه نگارستان هشتم دره گرم دچار انفجار و بر اثر شدت آن بخش عمده ای از ساختمان و سقف آن تخریب شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر دچار سوختگی شدند عنوان کرد: محل حادثه با حضور آتش‌نشانان، ایمن سازی شد و اقدامات لازم جهت اطفای حریق و جلوگیری از گسترش آتش سوزی انجام پذیرفت.

علیرضایی افزود: مصدومان این حادثه که دختر و مادر خانواده بودند توسط آمبولانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند و علت این حادثه نیز توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر