زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمله شرور مست به خانه ای در محله خزانه

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت شرور مستی که با زور و استفاده از سلاح سرد وارد منزل یکی از شهروندان در محله خزانه شده بود خبرداد.
26 آبان 1402
شناسه : 100433
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100433
268+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت شرور مستی که با زور و استفاده از سلاح سرد وارد منزل یکی از شهروندان در محله خزانه شده بود خبرداد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت شرور مستی که با زور و استفاده از سلاح سرد وارد منزل یکی از شهروندان در محله خزانه شده بود خبرداد.

سرهنگ علی قاسم پور در این‌باره گفت: در تاریخ ۲۵ آبان‌ماه امسال و به دنبال اعلام خبری مبنی بر حمله یکی از اشرار به خانه‌ای در محله خزانه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. پس از حضور در محل نیز مشاهده شد که یکی از اوباش محلی با در اختیار داشتن سلاح سرد وارد منزل یکی از شهروندان شده و اقدام به ایجاد درگیری و رعب و وحشت کرده است.

 وی با بیان اینکه این فرد در حالت عادی قرار نداشت و مست بود، گفت: ماموران به سرعت برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند و  با اجرای یک عملیات پلیسی و استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و با ترفندهای پلیسی متهم را دستگیر و خلع سلاح کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی، گفت: از این فرد یک قبضه سلاح سرد نیز کشف و ضبط شد. همچنین برای متهم پرونده‌ای نیز تشکیل شد و این شرور سابقه‌دار برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه شکات و پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر